8 cze 2015

Nicole Cosmetics

Nawiązałam ostatnio współpracę z firmą Nicole Cosmetics, która zajmuje się produkcją perfum, wód toaletowych i lakierów do paznokci. Do testowania otrzymałam 4 buteleczki perfum i opowiem Wam dzisiaj o dwóch z nich. 
http://www.sklep.nicole-cosmetics.pl






Nicole 011 (odpowiednik: Gabriela Sabatini, grupa: kwiatowe): kwiat pomarańczy, mech, mandarynka, konwalia, wanilia, nuty owocowe, róża, paczula, cytryna, jaśmin, drzewo sandałowe, bergamotka, wiciokrzew, piżmo, heliotrop, bursztyn.

Nicole 004 (odpowiednik: Coco Chanel/Mademoiselle, grupa: kwiatowe): wetyweria, pomarańcza, jaśmin, fasola tonka, mandarynka, piżmo, róża, paczula, bergamotka, ylang ylang, opoponax, mimoza, wanilia.

Buteleczki są 30ml i posiadają atomizer. Do wyboru mamy bardzo wiele zapachów damskich jak i męskich. Cena takich perfum to 24,90zł. Zapach jest dosyć długo wyczuwalny, ok. 4-5h. Obie kompozycje zapachowe bardzo mi się podobają, jednak 004 trafia bardziej w moje gusta, jest to delikatniejszy, świeży zapach, natomiast 011 należy już do mocniejszych, eleganckich perfum, takich bardziej na wieczór. Perfumy bardzo przypominają zapachy oryginałów, rewelacja :)


32 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do zakupów w sklepie internetowym: http://www.sklep.nicole-cosmetics.pl/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Chętnie poznamy Pani opinię o nim po dokonaniu zakupu :)

      Usuń
  3. Śliczne fiolki :) Jeśli jest w nich pomarańcza/ mandarynka to muszą być cudne w zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością pośród 141 zapachów (wkrótce wprowadzimy 3 nowe zapachy) znajdą Panie coś odpowiedniego dla siebie :)

      Usuń
  4. Brzmi bardzo fajnie :-) ja mam dość sporo zapachów więc na razie nie planuje zakupów, może w przyszłości ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zgromadzone zapachy się skończą to proszę o nas pamiętać :)

      Usuń
  5. z tego co widzę zapachy ciekawe i bardzo podobne w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sposób nie znaleźć idealnego zapachu dla siebie :)

      Usuń
  6. oo4 na pewno by mi przypadło do gustu, jakoś nigdy ich nie miałam....fajnie, że są trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poznamy Pani opinię o naszych zapachach :) Po dokonaniu proszę przesłać nam kilka słów odnośnie Pani odczuć :)

      Usuń
  7. Czytałam już jakiś czas temu o ich perfumach i przymierzam się do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zapytać gdzie Pani o nas czytała? Będzie nam bardzo miło jeśli wyrazi Pani swoją opinię o naszych zapachach.

      Usuń
  8. Myślę, że oba by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy zarówno do zakupów:http://www.sklep.nicole-cosmetics.pl/ jak i do współpracy na zasadzie członkostwa w Klubie Nicole: http://www.nicole-cosmetics.com/klub_nicole_pl.html

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. A dołączając do Klubu Nicole i promując zapachy (na przykład na blogu) można je otrzymywać prawie za darmo dla siebie :)

      Usuń
  11. kwiatowe :( nie sądzę żeby mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  12. i do mnie nie do końca przemawiają kwiatowe kompozycje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spośród ponad 140 zapachów Nicole na pewno mogłaby Pani wybrać takie zapachy, które Panią zachwycą :)

      Usuń
  13. Zapachy może nie należą do moich ulubionych, ale sam pomysł na takie zamienniki uważam za bardzo dobry. Tym bardziej, że trwałośc jest ok i cena zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za Pani opinię. Ma Pani rację, cena i trwałość. A poza tym jest możliwość zarobku :)

      Usuń
  14. Bardzo dziękujemy za opinię na temat zapachów Nicole :) pozdrawiamy Klub Nicole

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszamy zatem do zakupów: http://www.sklep.nicole-cosmetics.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałam buteleczkę tych perfum na spotkaniu blogerskim, ale jeszcze nie miałam przyjemności używać.

    OdpowiedzUsuń
  17. efektowne buteleczki :)
    http://marizapraca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)