1 kwi 2015

Marion - micelarne mleczko do demakijazu.

Miałam już w swoich rękach kilka rodzai mleczek do demakijażu i płynów micelarnych, tym razem przyszedł czas na mleczko micelarne od Marion. Jeśli jesteście ciekawe czy się sprawdziło to zapraszam do lektury... :)

http://www.marionkosmetyki.pl/







Od producenta:



Konsystencja/zapach:


Mleczko ma rzadką konsystencje, fajnie się wchłania w wacik i ma cudowny, delikatny zapach, który utrzymuje się na skórze. 


Moja opinia:
Hm... przyzwoite mleczko za przyzwoitą cenę ok. 7zł. Opakowanie w porządku, łatwo się otwiera i zamyka. U mnie dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu, delikatnie nawilża skórę i pozostawia przyjemny zapach. Na pewno nie zauważyłam żadnego wzmocnienia rzęs tak jak obiecuje nam producent i kolejny minus za to, że gdy odrobina mleczka dostanie się do oka to niestety szczypie, oj bardzo szczypie.

14 komentarzy :

  1. Dostałam je w ramach współpracy. Spełnia swoją rolę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię mleczek do demakijażu. O wiele bardziej wolę płyny micelarne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje mi w sklepach szafy/półek Marion ;) Wszędzie są dostępne pojedyncze produkty :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak szczypie to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że szczypie. Jakoś to mnie zniechęca. :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie, szczypania ni lubię :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że ta firma ma w swojej ofercie taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. mleczka lubię ale jak mnie coś szczypie to już nie..

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze nic z tej firmy. ja jakoś nie jestem przekonana do mleczek- wolę płyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego mleczka bym się bała, bo jak piecze w oczy jest zdyskwalifikowane u mnie na amen niestety. Obecnie używam płynu z Biedronki i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie przepadam za mleczkami

    OdpowiedzUsuń
  12. Mleczko micelarne widzę pierwszy raz. I zaciekawił mnie ten kosmetyk. Tylko to szczypanie w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. mleczek nie lubie ale mleczko micralne mnie zaciekawiło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda jednak, że szczypie..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)