28 kwi 2015

Przyjemny duecik? Mariza

Ostatnio ciągle mi brak czasu, teraz będę na szczęście go troszkę miała więc będę nadrabiać postami i w końcu znajdę czas by odwiedzić i komentować Wasze blogi :) A teraz przejdźmy do tematu postu o duecie do twarzy od Marizy, a dokładniej mowa tutaj o maseczce i peelingu.

http://www.mariza.com.pl




Peeling


Od producenta:
Łagodny peeling zawiera drobinki pestek moreli oraz mikrogranulki, które dokładnie złuszczają i usuwają martwe komórki naskórka oraz inne zanieczyszczenia. Sprawia, że skóra jest oczyszczona, miękka i gładka w dotyku.

Działanie:
- dokładnie oczyszcza i wygładza cerę,
- usuwa martwe komórki naskórka, stymulując jego odnowę,
- poprawia ukrwienie skóry, 
- działa odżywczo i zmiękczająco.

Składniki aktywne:
drobinki pestek moreli
Złuszczają martwe komórki naskórka, wygładzając i stymulując go do regeneracji.
olej migdałowy
Bogaty w witaminy i fitosterole, intensywnie zmiękcza naskórek i wzmacnia jego naturalną barierę ochronną.
masło shea
Jest bogate w substancje odżywcze oraz witaminy. Doskonale pielęgnuje skórę oraz przyspiesza procesy jej regeneracji. Działa nawilżająco, uelastyczniająco i wygładzająco. Delikatnie natłuszcza i zmiękcza naskórek, likwidując jego napięcie i szorstkość, łagodzi podrażnienia.
alantoina 
Pobudza regenerację skóry, zmiękcza ją i wygładza, działa łagodząco, kojąco i nawilżająco.

Cena: 13,60zł



Peeling posiada sporą ilość drobniutkich drobinek peelingujących, dzięki czemu zapewnimy naszej skórze solidne złuszczenie. Zapach jest bardzo delikatny, przyjemny. Peeling w moim przypadku sprawdza się idealnie, spełnia każde swoje zadanie tak jak zapewnia nas producent, wygładza skórę, oczyszcza ją, i złuszcza martwy naskórek. Jest wydajny, wystarczy jego niewielka ilość, aby rozmasować go na całej twarzy. Ogólnie peeling bardzo na plus i cena również całkiem przyjemna. 


Maseczka


Od producenta:
Kremowa maseczka dostarcza cennych składników odżywczych i przynosi ukojenie suchej i wrażliwej cerze. Sprawia, że skóra odzyskuje zdrowy wygląd, jest odprężona, miękka i aksamitnie gładka.

Działanie: 

- intensywnie odżywia skórę oraz pobudza procesy jej regeneracji,
- działa nawilżająco, wygładzająco i ujędrniająco,
- zapobiega powstawaniu zmarszczek,
- łagodzi podrażnienia,
- likwiduje szorstkość naskórka, wzmacnia go i chroni.


Składniki aktywne:
olej jojoba
Zawiera witaminy A, E i F, doskonale odżywia, regeneruje i wzmacnia skórę, zapobiega nadmiernej utracie wilgoci, jej wysuszeniu i wiotczeniu. Jednocześnie reguluje wydzielanie sebum. Jest naturalnym filtrem przeciwsłonecznym.
olej migdałowy
Bogaty w witaminy i fitosterole, intensywnie zmiękcza naskórek i wzmacnia jego naturalną barierę ochronną.
nagietek lekarski
Ekstrakt olejowy z nagietka doskonale regeneruje skórę, przyspieszając gojenie i bliznowacenie. Łagodzi podrażnienia, oczyszcza i wygładza naskórek.
spirulina 

Mikroalga zwana zielonym złotem Inków, bogata w witaminy i minerały. Intensywnie nawilża i pobudza regenerację skóry aktywując procesy odbudowy włókien kolagenu i elastyny. Działa przeciwutleniająco, opóźnia proces starzenia. Poprawia koloryt i ogólną kondycję skóry, przywraca jej elastyczność, jędrność i sprężystość.
masło shea
Jest bogate w substancje odżywcze oraz witaminy. Doskonale pielęgnuje skórę oraz przyspiesza procesy jej regeneracji. Działa nawilżająco, uelastyczniająco i wygładzająco. Delikatnie natłuszcza i zmiękcza naskórek, likwidując jego napięcie i szorstkość, łagodzi podrażnienia.
witamina E
Zwana witaminą młodości. Działa przeciwutleniająco i antyrodnikowo, spowalnia procesy starzenia się skóry. Posiada również właściwości nawilżające, uelastyczniające i kojące.
d-pantenol
Działa regenerująco, pobudza procesy odnowy komórkowej skóry, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Silnie nawilża, nadaje skórze miękkość i elastyczność.
alantoina 

Pobudza regenerację skóry, zmiękcza ją i wygładza. Działa łagodząco, kojąco i nawilżająco.

Cena: 15,90zł


Maseczka ma taką średnią konsystencję, ani za gęstą ani za rzadką, bardzo mi przypomina krem. Zapach również delikatny i przyjemny tak jak i w przypadku peelingu. Używam jej w sumie jak kremu, nakładam na twarz na noc i zmywam dopiero rano. Obawiałam się troszkę, że po trzymaniu jej całą noc na twarzy rano mogą obudzić się z jakimiś nieprzyjemniaczkami na twarzy, ale nic takiego się nie stało. Maska wchłania się dobrze w skórę więc nie pobrudzimy nic wokoło nas. Dobrze nawilża skórę, wygładza.   

Obu kosmetykom nie mam zupełnie nic do zarzucenia, bardzo się z nimi polubiłam i na pewno, gdy się skończą to jeszcze kiedyś po nie sięgnę :)

22 komentarze :

  1. Chyba się na nie pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Marizy miałam kiedyś maskę z glinką zieloną, fajna była :) A tą maskę, której napisałaś recenzję, chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z Marizy, może pasowałoby to zmienić. ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko będę miała okazję to chętnie wypróbuję ten duet ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie wypróbuję, mam nadzieje, że mnie nie przesuszy ;)
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten peeling. Maseczki użyłam tylko raz,ale podsunęłaś mi świetny pomysł z tym nakładaniem na noc.Muszę wypróbować tą metodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką maseczkę chętnie bym sobie zafundowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nic nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że Mariza nie zachęca to mogłabym wypróbować peeling. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw, chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze nic z Marizy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe produkty i szczerze mnie zainteresowały;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Peeling chętnie bym wypróbowała, ale maseczka nie do mojego typu cery.

    OdpowiedzUsuń
  15. Peeling bardzo mnie przekonał do przetestowania go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne takie maseczki, ciekawe jakby sprawdziły się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta maseczka mnie bardzo zaciekawiła ze względu na zawartość spiruliny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)