30 mar 2015

Slodkie i zdrowe... czy to mozliwe?

Przychodzę do Was z recenzją naturalnych batonów od Zmiany Zmiany. Słodkie, a zarazem zdrowe i naturalne? To jednak możliwe... 


http://zmianyzmiany.pl/















O firmie:
Nasze batony są w 100% roślinne, odpowiednie dla osób na diecie wegańskiej i bezglutenowej. Nie zawierają zbędnych dodatków i polepszaczy. Nie dodajemy cukru, słodzików, syropów, utwardzonego tłuszczu ani środków przedłużających okres przydatności do spożycia. 
Zmiany na lepsze. Właśnie to nas napędza, więc zamiast narzekać, że nikt w Polsce nie robi zdrowych i smacznych batonów… postanowiliśmy to zmienić! Bazując tylko na naturalnych składnikach, opracowaliśmy wyjątkowe batony, za pomocą których chcemy się z Wami podzielić naszym apetytem na zmiany.

Aloha, Kosmos i Lewy Sierpowy są inspirowane wyprawami w góry, rozmowami do wczesnego rana, wyjazdami na koncerty, niespodziewanymi spotkaniami, podróżami w cztery strony świata oraz spacerami na odległych plażach i w pobliskich parkach.

Imponują nam firmy i organizacje z zasadami. Działające dla dobra lokalnych społeczności lub na rzecz ochrony przyrody i skutecznie promujące zmiany na lepsze. Dlatego 1% naszego zysku przekazujemy Stowarzyszeniu Otwarte Klatki.




Aloha








Aloha - Baton lepszy niż bilet na Hawaje.Opracowaliśmy ten wyjątkowy smak z myślą o wszystkich, którzy (tak jak my!) mają świra na punkcie kokosów.
Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, płatki kokosowe, nierafinowany olej kokosowy.


 Lewy sierpowy








Lewy Sierpowy - Naturalna dawka mocy.Jeśli dzień chce Cię posłać na deski... zrewanżuj się Lewym Sierpowym! Sekretny składnik: jagody goji.
Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, jagody goji.


Kosmos








Kosmos - Kosmiczny smak.Ten naturalnie czekoladowy baton skutecznie udowadnia, że bogactwo smaków natury jest nie do przebicia.
Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, kakao.


Moja opinia:
Wszystkie trzy batony są przepyszne! A co najważniejsze... NATURALNE! Mimo wszystko moim ulubionym stał się Kosmos. Skład jest po prostu idealny, żadnych ulepszaczy ani nic z tych rzeczy, samo zdrowie :) Uwielbiam wszelakie rodzaje orzechów, słonecznik, kokos i wszystkie inne tego typu cuda więc te batony są dla mnie idealne.  

20 komentarzy :

  1. Mniam! Z wielką chęcią przetestowałabym te batoniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dopiero został zjedzony Aloha, mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę powiedzieć, że nawet wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubieńcem byłby Kosmos ;) Wybieram wszystko, co czekoladowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam te batony. Trochę drogie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzieś już je widziałam, zjadłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowania mają super! Aż nabrałam ochoty na słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowania są genialne :) muszę się za nimi rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja juz 2 miesiace slodyczy nie jem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tych słodyczy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja chętnie skosztowałabym każdego ;)
    rewelacyjny pomysł na tak minimalistyczne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Totalnie zauroczyły mnie opakowania. Bardzo lubię taki unikatowy design! Chętnie spróbowałabym jak rzeczywiście smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze, to wygląda na zdrowe, ale nie za dobre XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)