17 gru 2015

White Flower's, peeling solno-blotny.

O kosmetykach firmy White Flower's czytałam wiele pozytywnych opinii i bardzo mnie kusiły. W końcu wpadły one i w moje ręce. Dzisiaj o peelingu solno-błotnym.

http://www.whiteflower.com.pl/pl/





OD PRODUCENTA:
Peeling solno-błotny z Morza Martwego dogłębnie usuwa martwy naskórek, jednocześnie poprawia krążenie i stymuluje skórną przemianę materii. Wspomaga wytwarzanie tzw. płaszcza solnego, który przez działanie osmotyczne sprzyja nawilżeniu skóry, ułatwiając jednocześnie wchłanianie całego bogactwa minerałów Morza Martwego. Peeling ten to doskonały element kuracji ANTYCELLULITOWEJ.

Zawarty w peelingu olej kokosowy dzięki dużej zawartości antyoksydantów spowalnia starzenie skóry i opóźnia powstawanie zmarszczek, efekt ten jest wzmocniony dodatkiem oleju z pestek winogron, który znany jest z wysokiej zawartości witaminy E – „witaminy młodości „, oraz oleju arganowego.

Efektem stosowania peelingu solno-błotnego będzie jedwabiście gładka i odżywiona skóra a jej niedoskonałości zredukowane. Egzotyczna nuta zapachowa olejków eterycznych – pomarańczy i goździka sprawią, że cały zabieg stanie się odprężający i relaksujący.


Cena: ok. 10-13zł



MOJA OPINIA:
Peeling jest obowiązkowy w pielęgnacji mojej skóry. Zapach tego peelingu jest dosyć intensywny, głównie wyczuwalny jest zapach błotka i solanki. Nie wszystkim ten zapach może odpowiadać, mi niezbyt przypadł do gustu, ale nie drażni mnie. Konsystencja dosyć rzadka, posiada pełno dosyć grubych drobinek peelingujących - solidnie zdziera. Uwielbiam wykonywać sobie nim masaż ud i to na nich skupiam się najbardziej podczas kąpieli z tym peelingiem. Działa na moje uda rewelacyjnie, wygładza je, nawilża i ujędrnia. Zostawia on na naszej skórze lekko tłustawą warstwę więc nie musimy już się bawić w dodatkowe nakładanie balsamu. Dodatkowo plusem jest przystępna cena.

11 komentarzy :

  1. Jeszcze nie miałam takiego blotnego peelingu ale widać warto go wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że zostawia tłustawą warstewkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję wypróbować kosmetyki tej marki i uważam że są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swoją konsystencją niestety nie zachęca :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo na uda to i mi by się taki przydał :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam sól do kąpieli od tej firmy, ale tego peelingu nie, ale z chęcią go wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda paskudnie, ale skusiłabym się na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna się nad nim zastanawiam, ale chyba w końcu kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)