13 gru 2015

POSE

Mam dla Was kod rabatowy -20% w sklepie Ekoskin.Wystarczy podać hasło "BLOG" w polu komentarz i otrzymujemy 20% rabatu :) Promocja jest ważna do 24 grudnia 2015 roku. Przychodzę od razu do Was z recenzją dwóch kremów od Ekoskin.







OD PRODUCENTA:
POSE Organics Spa Herbal Face Cream

Synergiczny, bazujący na wyciągu z aloesu, bogaty w organiczne ziołowe substancje krem, koi, równoważy i relaksuje twoją skórę niczym sesja w SPA. Redukuje podrażnienia, wysypki oraz inne problemy skórne, a także zwalcza nadwrażliwość, stany zapalne i alergiczne. Poprawia granulację i regenerację skóry. Zmniejsza znacząco obrzęki oraz oczyszcza pory skóry. Flawonoidy oraz elementy lipofilne wzmacniają naczynia krwionośne wzmacniając skórę oraz zmniejszając zaczerwienienia. Inteligentne składniki zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia zgodnie z zapotrzebowaniem Twojej skóry. Ekstrakt z zielonej herbaty ogranicza rozpad kolagenu, ochrania komórki oraz ma zbawienne właściwości antyoksydacyjne i fotoochronne. Ekstrakt z alg stymuluje syntezę kolagenu a wyciąg z konopii uzupełnia obniżony poziom ceramidów oraz hamuje powstawanie zmarszczek. Przeznaczony dla wszystkich typów skóry.

Cena: 99,77zł




MOJA OPINIA:
Kremy POSE mają bardzo podobne zapachy do siebie, jakby roślinne. Konsystencja kremu jest średniej gęstości.  Bardzo podobają mi się opakowania tych kremików, są bardzo eleganckie i idealnie nadają się na prezent. Krem Organics Spa Herbal jest idealny dla mojej cery, która jest dosyć wrażliwa i skłonna do zmian skórnych. Stosując ten krem nie muszę się obawiać, że na mojej twarzy pojawią się jakieś podrażnienia czy zmiany trądzikowe bo on idealnie zapobiega powstawaniu takich nieprzyjemnych cudów. Bardzo dobrze nawilża skórę i koi podrażnienia. Jedyne za co mały minus to za cenę. 



OD PRODUCENTA:
POSE Organics Wrinkle Diffuser Face Cream 

Innowacyjna, bazująca na wyciagu z aloesu redukująca zmarszczki formuła łączy unikalne właściwości DMAE oraz MSM z kwasem hialuronowym, organicznymi ekstraktami i olejami roślinnymi. Krem jest rewolucyjnym połączeniem DMAE, który zapobiega rozpadowi komórek oraz wzmacnia błony komórkowe oraz MSM, który dostarcza Twojej skórze siarkę umożliwiającą samoregenerację oraz wspomaga wytwarzanie kolagenu oraz elastyny. MSM posiada także właściwości redukujące powstawanie zmarszczek i blizn zwiększając elastyczność połączeń międzykomórkowych. Krem ten nawilża oraz dostarcza Twojej skórze substancję imitującą naturalny kolagen oraz oleje podobne do sebum, których ilość maleje wraz z wiekiem. Redukuje podrażnienia, posiada wyśmienite właściwości tonujące i ściągające oraz poprzez poprawę ukrwienia skóry zapewnia jej prawidłowe funkcjonowanie. Przeznaczony dla wszystkich typów skóry.

 Cena: 125,28zł

MOJA OPINIA:
Ten kremik moja mama otrzymała ode mnie w prezencie to przetestowania więc jej opinię Wam przedstawię. Zapach ten krem ma tak jak inne kremy POSE, konsystencja średniej gęstości. Idealnie nawilża skórę. Po dłuższym czasie stosowania, skóra twarzy staje się bardziej napięta. Dobrze odżywia skórę pozostawiając ją gładką, nawilżoną i napiętą. Nie powstają na twarzy żadne podrażnienia w wyniku stosowania tego kremu. Jedynie za co znowu minusik to za cenę, jest ona jeszcze większa niż w przypadku pierwszego kremu, ale jest on wart tej ceny. 

11 komentarzy :

  1. Przepiękne mają opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty, ale cena nie zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie eleganckie opakowania, aż same kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O cena mnie przeraża ale ładnie wygląda opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki POSE nie zrobiły na mnie wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość ciekawe produkty, których nie miałam jeszcze przyjemności poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie sprawdził się ich niebieski krem pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swego czasu te kremy były bardzo popularne na blogach. Ja sie nie skusiłam, ale na chwilę obecną nie szukam niczego nowego. W przyszłości będę jednak pamiętać o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo eleganckie mają opakowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)