28 gru 2015

Felicea, naturalny korektor do twarzy.

Dzisiaj o tym co jest niezbędne w mojej kosmetyczne, a mianowicie korektor. Myślę, że u osób, które mają skłonności do zmian trądzikowych dobrze kryjący korektor jest bardzo ważny. Na mojej twarzy gości ostatnio korektor marki Felicea.

http://felicea.pl/kategoria/wszystkie-produkty/naturalny-korektor-do-twarzy



OD PRODUCENTA:
Idealnie pokrywa wszelkie niedoskonałości skóry. Doskonały jako baza pod podkład. Świetnie maskuje cienie pod oczami. Bogaty w naturalne składniki nie tylko upiększa skórę, ale także nawilża i łagodzi podrażnienia. Dostępny w 3 odcieniach.

WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:
Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza naskórek. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry. Masło shea pielęgnuje, zapobiega wysychaniu i koi podrażnioną skórę, przywracając jej elastyczność naskórka. Woski Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza skórę. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych. Witamina E, to naturalny antyutleniacz: działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Naturalne barwniki – mineralne pigmenty: biały, czarny, żółty i czerwony nadają korektorom odpowiedni odcień.

CENA: 29zł
 



MOJA OPINIA:
Korektor jest w bardzo praktycznym opakowaniu, wysuwanym tak jak pomadka. Jest on dosyć twardy, ale nie utrudnia to jego aplikacji na twarz. Po niektórych korektorach czy też kamuflażach na mojej twarzy pojawiało się jeszcze więcej krostek, zapychały one moją skórę, z tym korektorem nie mam takiego problemu. Dobrze kryje niedoskonałości, jest bardzo wydajny. Idealnie również sprawdza się w zakrywaniu cieni pod oczami. Naprawdę bardzo fajny przyjemniaczek, który spełnia całkowicie swoje zadanie.

16 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie się prezentuje i ma świetny kolor. Chętnie bym go przetestowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam od nich kredki, składy mają rewelacyjne<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie :) Mam od nich kredkę do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nigdy nie przepadałam na korektorami w tej formie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo nim słyszałam :)Na ogół same dobre opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka kosmetyków z tej firmy i jestem bardzo zadowolona. Muszę zainwestować w ten korektor.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałabym sprawdzić kolor na swojej cerze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresował mnie ten korektor :) mam od nich pomadkę i kredkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda ja korektorów nie używam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam ale ładnie się prezentuje :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie korzystam z korektorów :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. JAk kryje cienie to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)