10 gru 2015

Dermedic, kremowy zel do mycia.

Dzisiaj recenzja żelu do mycia firmy Dermedic, z którym ostatnio się nie rozstaję. Jest on niezbędny w pielęgnacji mojej skóry. 

http://www.dermedic.pl/pl/produkty/37/30/kremowy-zel-do-mycia.html




OD PRODUCENTA:
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Olej macadamia, Algi morskie
- Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia
- Bez SLS i SLES – nie wywołuje podrażnień skóry, nie narusza jej naturalnej warstwy hydrolipidowej
- Nadaje się dla osób nietolerujących tradycyjnych preparatów do mycia
- Hypoalergiczny

Zalecany do oczyszczania wrażliwej, suchej lub bardzo suchej skóry twarzy.


MOJA OPINIA:
Żel ma kremową i dosyć gęstą konsystencję. Ma delikatny, przyjemny zapach. Jest bardzo wydajny, wystarczy jego niewielka ilość, aby umyć całą twarz. Faktycznie idealnie radzi sobie ze zmywaniem makijażu, nawet mocniejszego. Wspaniale oczyszcza i odświeża skórę pozostawiając ją gładką i nawilżoną. Nie podrażnia i nie ściąga skóry, nie szczypie w oczy. Dla mnie jest on ideałem i choćbym chciała to nie mam do czego się przyczepić. 

9 komentarzy :

  1. Nie znam ale produkt zachęcający :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie łagodne żele do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ostatnio problem, że każdy żel wysusza mi cerę, nawet taki, który niby ma być nawilżający. Tego produktu nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny produkt :) jeszcze nigdy nie miałam przyjemności go używać
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt. Przydałby mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuję się zachęcona :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam z tej serii krem, płyn micelarny, peeling i maseczkę. Cała seria jest bardzo udana, ale najbardziej polubiłam maseczkę, która absolutnie rewelacyjnie nawilża moją skórę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)