22 gru 2015

SO BIO mascara 3 w 1.

Odpowiedni tusz do rzęs jest dla mnie naprawdę bardzo ważny w makijażu, ale niestety do tej pory nie znalazłam tego "ideału". Ostatnio zakupiłam mascarę firmy SO BIO w sklepie internetowym MATIQUE, który zajmuje się sprzedażą kosmetyków ekologicznych. Czy dużo brakuje tej mascarze do ideału? Albo może jednak to ona okazała się ideałem? Zapraszam do dalszego czytania...







OD PRODUCENTA:
Dzięki wygiętej szczoteczce oraz formule dającej efekt zagęszczenia, Mascara 3 w 1 SO BIO działa na 3 sposoby:
- natychmiastowe pogrubienie,
- wydłużenie oraz
- podkręcenie.

Dzięki zawartości krzemionki rzęsy są powleczone od nasady po końce, co nadaje im objętość, nie powodując sklejania. Pozostają elastyczne i kształtne, zapewniając naturalnie intensywne spojrzenie. Tusz nie zawiera silikonu i jest wzbogacony w nadający objętość wyciąg z młodych pędów lipy bio.
Dzięki zawartości naturalnych wosków, rzęsy są zagęszczone. Mascara zawiera olejek rycynowy bio, który wzmacnia rzęsy. Efekt sztucznych rzęs gwarantowany!

Produkt testowany pod kontrolą oftamologiczną.

CENA: 59,90zł do kupienia TUTAJ






MOJA OPINIA:
Tusz ma zwykłą, lekko wygiętą szczoteczkę z "włoskami", nie jest ona silikonowa. Mascara nie podrażnia oczu, łatwo się zmywa. Efekt na rzęsach ogólnie mi się podoba, rzęsy nie są sklejone, są dobrze uniesione, wydłużone i pogrubione, wydaje się, że nic nie można mu zarzucić no bo efekt naprawdę jest w porządku. No więc co jest problemem? A no problemem jest to, że po kilku godzinach zaczyna delikatnie się kruszyć i osypywać - podkreślam delikatnie, ale mnie to bardzo drażni i odrzuca. No i niestety mam mieszane uczucia co do niego. Tutaj efekt bardzo na TAK, a tutaj taki psikus.

10 komentarzy :

  1. Efekt na Twoich rzesach świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kilka fluidów tej firmy strasznie przeszkadzał mi ich zapach. Super efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, ale efekt wygląda dośc ciekawie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyszedł grudzień, przyszły święta - ja o Tobie wciąż pamiętam, więc przesyłam Ci życzenia, niech się spełnią Twe marzenia. Powodzenia, pomyślności i najlepiej trzeźwych gości. Niech kolędy wyśpiewują, przy tym bardzo nie fałszują. Zdrowia w te świąteczne dni i miłości życzę Ci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt na rzęsach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)