22 maj 2015

Mydlarnia z pasja

Uwielbiam długie kąpiele w wannie, które jeszcze mogę sobie uprzyjemnić jakimś pachnącym cudeńkiem. Tym razem w kąpieli towarzyszyła mi kula do kąpieli z mydlarni Li-La. 






Mydlarnia Li-La dysponuje wieloma wspaniałymi kosmetykami. Posiada swoje punkty w Pasażu C.H. DĄBRÓWKA Katowice i w Pasażu C.H. PLATAN Zabrze.

Cena: ok. 15zł




W moich rękach znalazła się kula o zapachu Turberozy i Porzeczki oraz uroczo zapakowana próbka naturalnego masła do ciała Piżmo z Avocado. Działanie masełka ciężko mi określić bo próbka malutka, ale jego zapach był bardzo przyjemny.



Kula jest do użycia na dwa razy, jest już przepołowiona także nie trzeba jej przełamywać/przecinać na pół. Jej zapach jest bardzo wyczuwalny, gdy tylko ją otworzyłam z foli to poczułam cudowny, kwiatowo-owocowy zapach... rewelacja. Od razu nalałam wodę do wanny, wrzuciłam połowę kuli i zaczęłam rozkoszować się cudowną kąpielą. Po kąpieli delikatny zapach utrzymywał się na skórze, a w łazience pachniało jeszcze przez dobre 2-3 godziny!!! Bardzo jestem ciekawa jeszcze innych kompozycji zapachowych kul od mydlarni Li-La, bo tą jestem zachwycona. 

15 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie ta kula wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kule do kąpieli, muszę się nią zainteresować :)
    martynatestuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda, prawie jak Lush :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kule do kąpieli <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wygląda ;) Uwielbiam takie bajery do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się prezentuje ta kupa i na pewno ślicznie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ta kula wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj uwielbiam takie kuleczki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm uwielbiam takie produkty! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kulka. Ja jednak preferuję prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kule do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)