18 maj 2015

EDbeauty, wodne naklejki

Nawiązałam ostatnio współpracę z firmą EDbeauty, która zajmuje się sprzedażą ozdób do paznokci. Otrzymałam od firmy wiele cudasów do pazurków i dzisiaj pokażę Wam banalnie proste zdobienie paznokci.


https://www.edbeauty.pl/







Firma ma w swoim asortymencie wiele wspaniałych ozdób do paznokci tj. naklejki wodne, 3D samoprzylepne, samoprzylepne Nail patch, ozdoby 3D, akcesoria, perły na paznokcie, cyrkonie, ćwieki, stempelki, blaszki do zdobień, lakiery... a to wszystko w bardzo przyzwoitych cenach.



Cena takiego arkusza to 2,49zł. 




Na zdjęciu wygląda troszkę jakby końcówki niektórych paznokci były już obdarte, ale dlatego tak widać, ponieważ wzór na końcu paznokcia był zakończony jasnym kwiatkiem i stąd takie złudzenie. Są to pierwsze naklejki wodne, które miałam okazje mieć na swoich paznokciach, nie miałam pojęcia o przyklejaniu ich, stąd efekt nie jest idealny. Jak dla mnie, gdy naklejka jest na każdym paznokciu to wygląda to zbyt "pstrokato". Myślę, że ciekawy byłby efekt, gdyby takie naklejki były na jednym lub dwóch paznokciach u jednej ręki, a reszta paznokci pomalowana lakierem. Naklejki mam na swoich paznokciach czwarty dzień i czubki już są delikatnie obdarte. Spodobało mi się zdobienie paznokci naklejkami wodnymi i na pewno będę częściej sięgać po taki sposób zdobienia paznokci :)

33 komentarze :

  1. Świetne! :)
    Spodobały mi się też te ze wzorek piórek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pomyślałam, że końcówki są starte :D Piękne naklejki w fajnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze w podstawówce naklejałam podobne na pazurki. Były dodawane do Bravo albo do Bravo Girl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jak to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) uwielbiam takie ozdoby. Widzę na zdjęciu zameczki - są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt bardzo mi się podoba czekam na prezentację - piórek (tak zauroczyły mnie na zdjęciu dlatego jestem ciekawa jak się będą prezentować na paznokciach). =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe te ozdoby. Podobają mi się te naklejki wodne, będę musiała je kiedyś wypróbować ;)
    Fajny blog, zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne są , muszę wreszcie wypróbować takie naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale perełki:) Uwielbiam takie rzeczy do paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
  10. mi by się przydały takie cudaki! raz dwa i manicure:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile cudowności :) też tyle dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O ciekawy produkt, nie słyszałam o nim. Pazurki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo urokliwie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile ozdóbek! Moja siostra byłaby w raju :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Kolekcja godna pozazdroszczenia:) same cudowności!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jejku ile wspaniałych ozdóbek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz pozostaje tylko je wykorzystać, przy okazji jakiegoś manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy nie używałam, ale masz racje, że lepiej po jednej -dwóch naklejkach i resztę pomalować pasującycm kolorem. Co za dużo to pstrokato:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)