15 gru 2014

Współpraca eco&more + recenzja mydełka Bentley Organic.

Jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę od hurtowni eco&more. W ramach współpracy firma dała mi możliwość przetestowania następujących kosmetyków:

http://www.ecoandmore.pl/






1. Łagodzące i nawilżające mydełko Bentley Organic (rozmiar podróżny).
2. Dwie próbki odżywki do włosów ze słonecznikiem, masłem shea i rumiankiem Bentley Organic.
3. Dwie próbki żelu pod prysznic Biopha Organic.
4. Dwie próbki szamponu do włosów normalnych Biopha Organic.

Miałam już kiedyś możliwość przetestowania próbek produktów hurtowni eco&more i byłam z nich bardzo zadowolona. Hurtownia ta dysponuje różnymi markami:


 Firmy te zapewniają nam ekologiczne i organiczne produkty, czyli idealne dla naszej skóry.




A teraz przejdźmy do recenzji mydełka Bentley Organic :)



Co obiecuje nam producent?
Łagodzące i nawilżające mydełko z aloesem, lawendą i jojobą.
Poczuj relaksujące właściwości aromatu i lawendy i pozwól swojej skórze odżyć, dzięki głębokiemu nawilżeniu aloesem i jojobą. Perfekcyjne zakończenia dnia w uspokajającej kąpieli.
 
 
Skład:
Woda, gliceryna, sole sodowe olejku palmowego (z owoców palmy), sole sodowe olejku kokosowego, sole sodowe oleju palmowego (z nasion), olejek z kwiatu Lawendy, ekstrakt z liści aloesu, olej z nasion jojoba, naturalne substancje zapachowe Linalool, kwas cytrynowy, benzoesan sodu, tetrasodium etidronate, pentasodium pentetate certyfikowany, organicznie wyhodowany składnik.




  Moja opinia:
Testowałam już kiedyś żel z tym samym składem i bardzo mi on przypadł do gustu. Faktycznie nawilżył moją skórę podczas kąpieli i zastanawiałam się, czy z tym mydełkiem będzie tak samo. Mydeł w kostce używam tylko do mycia twarzy, do reszty ciała raczej używam żelu pod prysznic lub innych takich cudeniek. Zatem to mydełko też służy mi tylko do mycia twarzy. Mydełko ma bardzo delikatny i naturalny zapach, który nie utrzymuje się na skórze. Fajnie delikatnie myje twarz, radzi sobie ze zmyciem kremów z mojej buzi i ogromny + za to, że nie wysuszył mojej skóry, a tego obawiałam się najbardziej. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego mydełka :) 
Ja otrzymałam do testowania rozmiar podróżny mydełka 40g, występuje też w większej wersji 150g w cenie ok. 13-15zł.

21 komentarzy :

  1. Mydełko pewnie ślicznie pachnie uwielbiam lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fajnie, że nie wysuszyło twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mydła w kostce - sama chętnie bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lawendy nie mogę znieść - wyjątkiem są produkty do stóp z Yves Rocher, tak więc dziękuję za informację, że zapach jest łagodny i naturalny ;) Jeśli kupuję mydło w kostce to najchętniej wybieram bezzapachowe, ewentualnie coś a'la aleppo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za lawendowym zapachem, ale tej odzywki ze slonecznikiem jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy ;) a mydełko mnie ciekawi, ale wolałabym inny zapach niżeli lawenda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest bardzo delikatny, nie jest intensywny więc myślę, że nie przeszkadzał by Ci bardzo :)

      Usuń
  8. Zdecydowanie nie dla mnie - nie cierpię lawendy w kosmetykach :(

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne mydełko, lubię lawendę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo byłam ciekawa opinii tego mydełko Bentley Organic. Cieszę się, że się sprawdziło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mydła mają to do siebie że bardzo wysuszają jeśli to tak nie wysusza skóry to już ma u mnie wielki plus

    OdpowiedzUsuń
  12. zapowiadają się ciekawie.. uwielbiam takie eco kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To mydełko spodobałoby się mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie tym mydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiłaś mnie tym mydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)