14 gru 2014

Mydło roślinne o zapachu drzewa sandałowego Alterra.

Ostatnio mam jakąś manię na punkcie naturalnych mydełek, strasznie mnie kuszą :) Ale obiecałam sobie, że będę kupować kolejne, gdy skończy mi się to obecne. Zatem dzisiaj moja recenzja mydła roślinnego Alterra, 












Skład:

Moja opinia:
Używałam mydełka tylko do mycia twarzy. Ma cudowny zapach, który dosyć długo utrzymuje się na skórze. Fajnie oczyszcza skórę, używałam go zawsze rano, aby zmyć różne kremy i inne mazidła, które wieczorem nakładam na twarz. Po jego użyciu moja skóra była gładsza i wydawało mi się, że jest nawilżona... właśnie tak - WYDAWAŁO mi się. Po kilku dniach jego używania moja skóra na twarzy zaczęła być, w niektórych miejscach przesuszona. Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że zawdzięczam to właśnie temu mydełku :( Cena tego mydła jest bardzo przyzwoita 2zł. ja kupiłam jeszcze na promocji w Rossmanie za 1,59zł :) Ja niestety już nie wrócę do tego mydełka i ubolewam nad tym bo miałam nadzieję, że się sprawdzi. Jednak nie odradzam Wam go, myślę, że jak na taką cenę można go wypróbować, może akurat u Was się sprawdzi :)

A może używałyście już tych mydełek Alterra? Jakie są Wasze wrażenia? 


11 komentarzy :

  1. Coraz więcej słyszę o tym mydełku , chętnie wypróbuje a nóź widelec :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne to mydełko
    również obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używam w ogóle, a w ogóle mydeł od dzieciństwa bo strasznie mnie wysuszały i miałam krostki. Także teraz ciężko jest mi się przekonać. Do tego efekt piszczącej skóry mnie odrzuca. :D A te mydełko również widziałam w rossmanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni ;*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze, ale bałabym się wysuszenia cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bałabym się, że wysuszy mi cerę, a i tak mam ostatnio problem z przesuszeniem ;)

      Usuń
  6. Produkty Alterra są dość popularne, ale ja chyba nigdy ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ale w tym okresie na pewno go nie będę używać .

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbuj go do ciała a nie na twarz, bo na niej skóra jest bardziej delikatna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)