11 gru 2014

Testuję produkty od CREDO PR (majonez Kętrzyński, piernik Kętrzyński, babka makowa)

Przychodzę do Was z recenzją produktów, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą 
CREDO PR . Na chwilę obecną przetestowałam dwa majonezy Kętrzyńskie, piernik Kętrzyński i babkę makową. 



MAJONEZ KĘTRZYŃSKI

Majonez Kętrzyński lekki.


 
 Majonez Kętrzyński stołowy.  




Majonez Kętrzyński lekki wykorzystałam do zrobienia sałatki.




Natomiast z majonezem stołowym zrobiłam pyszniutkie kanapeczki.





http://www.majonezy-ketrzyn.pl/

-------------------------------------------------


PIERNIK KĘTRZYŃSKI



Kucharka niestety ze mnie kiepska, ciast piec nie potrafię więc sądzę, że takie ciasto jest dobrym rozwiązaniem dla osób, które nie mają talentu do pichcenia i chcą na szybko upiec jakieś ciacho :)

Sposób przygotowania:
1. Zawartość opakowania starannie wymieszać z wodą w ilości 1 szklanka (250ml)
2. Dodać 100ml oleju i ponownie dobrze wymieszać.
3. Ciasto włożyć do formy uprzednio wysmarowanej tłuszczem i posypanej bułką tartą, odstawić na 15min.
4. Wstawić do nagrzanego piekarnika i piec około 45-60min.


Ja piernika polałam jeszcze ciemną czekoladą. 


I dodatkowo ozdobiłam kółeczkami z białej czekolady. 




Ciasto wyszło pyszne jak na tak niewielki wysiłek wsadzony w jego wykonanie :)


BABKA MAKOWA


Sposób przygotowania:
2 całe jajka
1/2 szklanki wody
7 łyżek stołowych oleju

1. Zawartość opakowania wsypać do miski, dodać jaja, wodę i olej. Całość miksować na najwyższych obrotach ok. 5min. do uzyskania gładkiej i jednolitej konsystencji.
2. Przełożyć do wysmarowanej tłuszczem i posypanej bułką tartą podłużnej formy.
3. Piec w piekarniku przez około 45min.




Babka była równie pyszna jak i piernik.



 

14 komentarzy :

  1. Niestety nie lubię majonezu :( Ale piernik i babka wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam majonez! musze spróbowac!

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakołyki! :) Widzę co raz więcej współprac. Gratuluję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no faktycznie sporo tego.. teraz tylko trzeba znaleźć czas na testowanie wszystkiego :)

      Usuń
  5. Ciasta wygladaja pysznie ;) smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kiedyś testowałam ich produkty. Piernik jak i makowiec wyszły mi pyszne

    OdpowiedzUsuń
  7. taki piernik to fajna sprawa, można go szybko przygotować

    OdpowiedzUsuń
  8. piernik- koniecznie na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o majonez, ja jestem od lat wierna marce Winiary :P Inne zupełnie mi nie smakują, tak z przyzwyczajenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na piernika bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przez Ciebie jestem głodna hehe :P obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)