22 gru 2014

Coś smacznego i naturalnego - recenzja soków "Soki na.. dzień dobry".

Myślę, że każdy z nas najbardziej lubi to co naturalne, ja przynajmniej tak mam. Jednak nie zawsze udaje nam się trafiać na naturalne produkty.

 Dzięki uprzejmości firmy Quick Fresh, która jest właścicielem marki Dzień Dobry miałam możliwość przetestowania soków 100%. 









O firmie:
Firma Quick Fresh rozpoczęła swoją działalność w 2012 roku. Jest ona właścicielem marki Dzień Dobry. Fundamentem a zarazem największym potencjałem firmy jest bogate oraz wieloletnie doświadczenie w przemyśle spożywczym całego zespołu pracowników. Dzięki temu firma rozwija się w szybkim tempie i wciąż udoskonala swoje produkty, co przekłada się na ich dobrą jakość. Doskonałe produkty natomiast sprawiają, iż wzrasta zadowolenie naszych klientów, a to stanowi priorytet firmy.
Do produkcji naszych soków wykorzystujemy wyłącznie starannie wyselekcjonowane owoce i warzywa pochodzące od sprawdzonych dostawców, stosujących Dobrą Praktykę Rolniczą. Marka Dzień Dobry zajmuje się produkcją soków 100%, która odbywa się w nowoczesnym parku maszynowym z zachowaniem wdrożonych w zakładzie zasad GHP/GMP oraz zgodnie z systemem HACCP. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumenta stworzyliśmy bogatą ofertę naturalnie smacznych soków jednodniowych oraz pasteryzowanych m. in.: jednodniowy sok marchewkowy, jednodniowy sok marchewkowo-selerowy, sok z kiszonej kapusty, buraczkowy, mętny sok jabłkowy, jabłkowo-buraczkowy, jabłko-granat, jabłkowo-żurawinowy, pomarańczowy oraz sok borówkowo-jabłkowy. 
Wysoką jakość naszych soków potwierdzają wyniki badań przeprowadzanych w zakładowym oraz zewnętrznych, akredytowanych laboratoriach. Poprzez pasję, świeżość spojrzenia oraz zaangażowanie pragniemy osiągać najwyższą jakość naszych produktów oraz usług.


Ja akurat do testowania otrzymałam 3 soki po 250ml:
1. Sok z mandarynek
2. Sok z czerwonych buraków
3. Sok jabłko-malina

SOK Z MANDARYNEK
 
Do soku z mandarynek trafiają starannie dobrane, soczyste owoce. Znajdują się w nich przeciwutleniacze, które pozytywnie wpływają na nasze samopoczucie. Sok z mandarynek jest źródłem cennych witamin: A, C, E oraz składników mineralnych. Ponadto skutecznie obniża zły cholesterol oraz dzięki obecności błonnika wpływa na utrzymanie odpowiedniej wagi. 
CENA 3,99zł





SOK Z CZERWONYCH BURAKÓW

Sok buraczkowy to doskonały, naturalny energetyk organizmu, gdyż jest bogatym źródłem witamin oraz związków mineralnych, dzięki czemu zwiększa jego wydolność. Sok z czerwonych buraków można dodać do barszczu, co z pewnością udoskonali smak jednej z ulubionych zup Polaków.
CENA 2,99zł






SOK JABŁKO-MALINA

Sok jabłko-malina 100%, pasteryzowany. Skład: sok mętny wytłoczony z jabłek (85 %), sok z malin (15%) - nie z koncentratu. Niesłodzony, zawiera naturalnie występujące cukry, ewentualny osad tworzą naturalne składniki soku. Kraj pochodzenia: Polska. Zaleca się przechowywać w temperaturze od +2°C do +22°C. Przed spożyciem wstrząsnąć. Najsmaczniejszy po schłodzeniu od +2°C do +8°C. Po otwarciu przechowywać w lodówce i spożyć w ciągu 24 h.





MOJA OPINIA:
Uwielbiam naturalne soki. Czasem sama sobie wyciskam sok z różnych owoców, ale przyznam, że rzadko bo leniuch ze mnie :) Dlatego dobrze, że są jeszcze firmy zajmujące się produkcją naturalnych soków i zawsze można po takie soczki sięgnąć. Z tą firmą nie miałam jeszcze do czynienia, pierwszy raz miałam okazję wypróbować ich soki i jestem zachwycona. Soki są naprawdę przepyszne. Pijąc sok mandarynkowy czułam jakbym jadła mandarynki :) Sok jabłko-malina jest równie przepyszny. Sok z czerwonych buraków testowała moja mama, gdyż ja soku z buraków nie trawię, tak samo jak i soku z pomidorów :( Fajnie, że firma dysponuje wieloma smakami soków (m.in. jabłko-aronia, jabłko-burak, jabłko-granat, jabłko-gujawa, jabłko-mango, sok z kapusty i wiele innych), dlatego każdy może wybrać smak, który najbardziej mu odpowiada.




http://sokinadziendobry.pl/

24 komentarze :

  1. Te owocowe chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten mandarynkowy musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, jest bardzo smaczny. Uwielbiam sok pomarańczowy, a soku z mandarynek nigdy wcześniej nie piłam, ten mi bardzo zasmakował :)

      Usuń
  3. Uwielbiam soki owocowe. Z buraków nigdy jeszcze nie piłam, bo jestem wielką fanką słodkości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie warzywnych soków nie lubię, ale owocowe to mmmm.. :)

      Usuń
  4. fajne soki , ja na dzien dobey wole kawe;) obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też bardzo lubię soki, a z tym wyciskaniem to też jest u mnie różnie, więc czasem korzystam z takich sklepowych jednodniowych soków :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem fanka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam soki owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na paczuszkę od nich :))
    Również obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm cudne, uwielbiam tego typu soczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piłam sok z mandarynek i był smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jabłko-malina może być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te soki są świetne !

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie napiłabym się tych owocowych <3.
    I cena jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa smatu tego mandarynkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam mandarynkowy MMM :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)