22 sty 2016

White Flowers, naturalne mydlo solankowe.

Aaaaaaaa dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojego cudnego mydełka od White Flowers, które pomaga mi w codziennej pielęgnacji mojej twarzy.

http://www.whiteflower.com.pl/pl/produkty/



OD PRODUCENTA:
Naturalne, prawdziwe mydło bez dodatku sztucznych detergentów. Przede wszystkim nie zawiera najczęściej spotykanego w kosmetykach do mycia SLS - Sodium Laureth Sulfate . Nie wysusza i nie podrażnia skóry. Dzięki zawartości  wody z Morza Martwego o dużym stężeniu soli, jest bogate w makro i mikroelementy. Sól zawarta w mydle ma działanie  antybakteryjne i przeciwgrzybiczne. Przy regularnym stosowaniu skóra będzie gładsza, bardziej miękka, a drobne niedoskonałości zredukowane. Mydło solankowe doskonale sprawdzi się również w codziennej pielęgnacji dłoni, szczególnie narażonych  na niekorzystne czynniki zewnętrzne. DO MYCIA I PIELĘGNACJI CAŁEGO CIAŁA. DO KAŻDEGO RODZAJU CERY, RÓWNIEŻ WRAŻLIWEJ I PROBLEMATYCZNEJ.

CENA: 14zł/300ml


MOJA OPINIA:
Mydełko znajduje się w bardzo praktycznej butelce z pompką, co uwielbiam w kosmetykach. Jego konsystencja jest dosyć rzadka, koloru biało-perłowego. Zapach ma bardzo delikatny, świeży, przyjemny dla nosa. Idealne oczyszcza skórę. Ja akurat używam go głównie do mycia twarzy i dłoni i sprawdza się tutaj idealnie. Powiem Wam, że radzi sobie nawet z usunięciem makijażu. Obawiałam się, że może on lekko przesuszać skórę twarzy, ale nic takiego się nie dzieje. Uwielbiam jego delikatny zapach i to jak świetnie radzi sobie z oczyszczeniem skóry. Jest on również bardzo wydajny, wystarczy jedna pompka na umycie całej twarzy. Gdy skończę to mydełko to na pewno sięgnę po kolejną buteleczkę.

8 komentarzy :

  1. Jestem ciekawa czy sprawdziłoby się na moich wrażliwych dłoniach... od dawna już szukam produktu, który nie nasilałby moich podrażnień :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo polubiłam to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo recenzji słyszałam o tym mydełku. Z miłą chęcią je zakupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam same dobre komentarze na temat tej firmy;) Mydełka niestety nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nim już sporo i jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)