13 lis 2015

Zapach konopi...

Konopie znajdują coraz większe zastosowanie w kosmetyce, miałam już do czynienia z kilkoma takimi cudami i z każdego z nich byłam zadowolona. Tym razem mam do czynienia z perfumami o zapachu konopi.

http://www.indiacosmetics.pl





Perfumy dla kobiet występują w wersji o pojemności 45ml, natomiast woda toaletowa dla mężczyzn jest o pojemności 100ml.


Od producenta:
Ten kobiecy kwiecisty zapach z dodatkową nutą konopi napełni Cię nową energią i optymizmem. Podstawą perfum są natomiast niebywale aromatyczne esencje z paczuli i intensywnego piżma.

Cena: 99zł
Najpierw chcę wspomnieć o cudownie wyglądającej buteleczce, która ma prosty, a zarazem elegancki wygląd, co bardzo cieszy oko. Perfumy jak widać nie posiadają wyłącznego zapachu konopi, posiadają nuty zapachowe świeżej trawy, brzoskwini, piwonii, róży, fiołka, konopi, piżma, paczuli oraz brzozy. Zapach tych perfum jest dosyć specyficzny, wyróżnia się wśród innych zapachów. Jest intensywny, ale nie drażniący. Początkowo w nos uderza głównie zapach cytrusowo-pieprzny, a potem z czasem uwalniają się kolejne nuty zapachowe, w których wyczuwać trawę, konopie, piżmo... W moje gusta akurat trafił ten zapach. Utrzymuje się bardzo długo, co jest dla mnie kolejną bardzo zadowalającą sprawą. 



Od producenta:
 Woda toaletowa męska wyróżnia się nutami drzewnymi i daje intensywny zapach leśny z domunującą nutą konopi.

Cena: 139zł

Tutaj buteleczka już jest jeszcze bardziej prostsza i nie przykuwa tak wzroku. Zapach wody jest mocny i intensywny, dlatego wystarczy 1-2 psiknięcia i mężczyzna może cieszyć się długotrwałym i intensywnym zapachem. Tak jak wspomina producent, woda ma mocno wyczuwalny leśny zapach, czuć też intensywnie pachnący imbir oraz konopie. Zapach utrzymuje się bardzo długo. Jak dla mnie cena jest troszkę zbyt wysoka, a poza tym nie mam nic do zarzucenia. 

A Wy miałyście jakieś kosmetyki lub perfumy z konopi?

31 komentarzy :

  1. Niestety nie mialam żadnego produktu z konopii, ale damskie perfumy mnie zaciekawily ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam krem do stóp z tej firmy i super był :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam kiedyś krem do rąk z konopii :d był w sumie całkiem dobry :) a co do tych perfum to ciekawe bardzo! mojego chłopakowi mogłabym kupic taką to by sie cieszył :DD
    gdzie je dorwałaś?
    równiez obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię intensywne zapachy! Ciekawie tu u Ciebie, obserwuję! Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O takich zapachach jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, zaciekawił mnie ten zapach! :-) PS. Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam ostatnio szampon z tej firmy i całkiem dobrze się sprawdza. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam kosmetyków, ale ppo ostatniej aferze z Korą to ja bym się zastanowiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o takich perfumach, ale z chęcią wypróbowałabym je :-)

    PS. Dziękuję za to, że dodałaś mnie do grona obserwatorów. Odwdzięczyłam się tym samym :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mialm zadnych kosmetykow, osobiscie nie cierpie zapachu konopii ale przyznam, ze ciekawi mnie zapach perfumu i takiego polaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooohoo :D Baaardzo ciekawi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem zapachu. Gdy zobaczyłam drugi flakonik, to od razu pomyślałam, że to zapewne męski zapach i nie myliłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz spotkałam się z kosmetykami o takim zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem, czy by mi się spodobały, ale sam pomysł intrygujący:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy produkt, nie miałam pojęcia ze cos takiego produkują :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzialam zestaw kosmetykow z konopii, całkiem ciekawa sprawa

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo, pierwszy raz widzę. Z chęcią bym powąchała:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nic z tej firmy nie używałam xD

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)