24 lis 2015

Poczuj jesien i zime z PartyLite...

Uwielbiam umilać sobie jesienne i zimowe wieczory różnymi pachnącymi świeczkami, kominkami... Dlatego ostatnio wieczory spędzam z zapachami od PartyLite.






Owoce leśne 
Słodkie, dojrzałe jagody tryskające smakowitością, dotknięte nutką przypraw.

Przyjemny, intensywny, ale nie duszący zapach. Wyraźnie wyczuwalne lekko słodkie leśne owoce. 




Just Desserts, para świec
Dziadek do orzechów i zaczarowana śliwka

Dziadek do orzechów ma wspaniały zapach z nutami cynamonu, przypraw do grzańca i wanilii. Typowo zimowo-świąteczny zapach.
Zaczarowana śliwka, tutaj dominuje zapach owoców. Wyczuwalne nuty to śliwka i jagody. 





Baryłka w szkle, pachnący kominek
Opakowanie idealne na prezent, wyjątkowy smukły kształt umożliwia czystsze spalanie bez marnowania wosku, wyjątkowy kształt podstawy wyraźnie wskazuje koniec czasu palenia świecy, niezwykła, stylowa forma to aktualny wzór pasujący do każdego wnętrza, rozszerzające się ku górze naczynie uwalnia większą ilość intensywnego zapachu, który tak kochasz.

Głównie wyczuwalne nuty to aromatyczne przyprawy oraz piżmo.




Uwielbiam świece PartyLite za ich wspaniały design i za cudowne zapachy. Jak widzicie świece są naprawdę bardzo stylowe, a to też jest ważne. Są one bardzo wydajne, posiadają długi czas palenia. W przypadku świec YC zapach w pomieszczeniu pojawia się w moment, natomiast jeśli chodzi o świece PartyLite to musimy tutaj poczekać troszkę dłużej (ok. 10-15min). Firma PartyLite dysponuje szerokim asortymentem o przeróżnych zapachach i przeróżnych stylach - prostych, eleganckich, uroczych. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. 

Jeśli jesteście ciekawe jaki jest jesienno-zimowy asortyment świec PartyLite to odsyłam Was do katalogu TUTAJ. 

17 komentarzy :

  1. Zapachniało mi świętami! Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zimowe, intensywne zapachy. Mysle, ze najbardziej przypadlaby mi do gustu Zaczarowana sliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam firmy, ale ich wygląd przywodzi mi na myśl święta :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mają bardzo interesujące zapachy z tego co widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych świec :) Cały czas jestem wierna Yankee :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam przyjemności poznać tych zapachów. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przygarnęłabym owoce leśne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy zapach- owoców leśnych, na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziadek do orzechów wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Owoce leśne bym chciała powąchać :). Chociaż i dziadek jest ciekawą pozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe te świece! Chętnie bym się z nimi zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie, elegancko wyglądają, kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super są i w jakich ładnych opakowaniach :) może sprawie taka mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam głównie woski zapachowe, świeczki znacznie rzadziej. Tej marki jeszcze nie miałam okazji testować i na chwile obecną mam taki zapas, że raczej nieprędko coś kupię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)