8 lis 2015

Perfumiki.pl - tanie, praktyczne i dlugotrwale?

Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją na temat perfum z perfumerii Perfumik.pl. Jeśli jesteście ciekawe czy są godne polecenia to zapraszam do dalszego przeczytania posta :)

http://www.perfumik.pl/




Oba zapachy, które posiadam do Chloe. Są to moje ulubione perfumy, są po prostu idealne! Uwielbiam ich delikatny, luksusowy, kobiecy zapach. W większości zapachy perfum mi się po czasie nudzą, ale nie te. Perfumy Chloe naprawdę nie potrafią się znudzić!

Perfumeria dysponuje wieloma oryginalnymi zapachami w bardzo atrakcyjnych cenach, zarówno męskimi jak i damskimi, myślę, że każdy znajdzie tam swój odpowiedni zapach dla siebie. Perfumy utrzymują się bardzo długo. Za 33ml perfum zapłacimy tylko 15zł, a możemy się cieszyć długotrwałym zapachem. Kolejną zaletą jest malutka, cudna buteleczka, która jest poręczna i zmieści się w każdej torebce. Jeśli komuś szkoda dać sporo pieniążków za dobre perfumy, lub po prostu nie dysponuje taką kwotą to polecam zajrzeć do tej perfumerii i spełnić swoją zachciankę o posiadaniu wspaniałych perfum za niewielką cenę. Dodatkowo spotkacie się z przemiłą obsługą i ekspresową przesyłką :) 

26 komentarzy :

  1. Nie znam zapachów. Lecz takie malutkie perfumki są idealne do torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! Lubię takie malutkie opakowania perfum. Bardzo ciekawy post. Z pewnością wpadnę na stronę i cos sobie zamówię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto mieć takie perfumki u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze o nich nigdzie nie czytałam ani nie słyszałam :D lubię takie mieć w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie małe perfumy są fajne do kobiecej torebki czy na urlop, bo zajmują niewiele miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie perfumiki do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie malutkie flakoniki są idealne do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie poznałabym te zapaszki :)) Miłego poniedziałku kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie raczej nie kuszą takie perfumy

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem że kuszą mnie te perfumki :D

    pozdrawiam.. + mam prośbę mogłabyś kliknąc w linki u mnie w najnowszym poście ? daj znać :d moze i ja jakos bede sie mogła Ci odwdzięczyć :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena jest faktycznie bardzo niska. Oryginały Chloe znam i z ciekawością porównam z tymi o których piszesz;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne te perfumiki. na pewno skorzystam.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam ich chociaż raczej jeśli mogę wolę jeden perfum pełnowymiarowy i więcej mi nie trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne do torebki, zapachów nie znam niestety

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz się z nimi spotykam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Tych perfumek nie miałam, ale ich forma bardzo mi się podoba. Są idealne do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  17. ach chcę jednego takiego flakona;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie małe perfumiki. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tej stronie:)
    Takie pojemności idealnie nadają się do noszenia w torebce ;)

    Ja również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słysałam o tej stronie, ale jeszcze nic nie zamawiałam.
    Flakoniki są bardzo praktyczne.:) I z pewnością idealne do każdej torebki.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)