10 lis 2015

Poprawiamy kolor oczu!

Od jakiegoś czasu byłam bardzo zainteresowana zmianą lub podkreśleniem koloru oczu poprzez soczewki. Bardzo mi się podoba niebieski kolor oczu i takowe właśnie mam, ale chciałam jakiejś zmiany więc dorwałam soczewki podkreślające kolor oczu z DomSoczewki.pl :)




W mojej paczuszce znalazły się dwie soczewki podkreślające kolor oczu EyeSmile Enhanced Colors, płyn do soczewek EyeSmile BioCare All in one z pojemniczkiem na soczewki, pęseta do soczewek oraz słodziutki gratis :) W sklepie DomSoczewki spotkamy się z bardzo miłą obsługą, poradą i ekspresową wysyłką, a także jak widać... słodkim gratisem. 


Od producenta:
Wyraźne oczy dla hipnotyzującego spojrzenia!
EyeSmile przedstawia ulepszone soczewki kolorowe do noszenia przez miesiąc - EyeSmile Enhanced Colors, które podkreślą kolor Waszych oczu. Model jeszcze bardziej komfortowych soczewek nie posiada powiększającej obszar tęczówki obwódki, dzięki czemu można cieszyć naturalnym odcieniem oczu. Soczewki te pasują tylko dla właścicieli jasnych oczu.
Świeżością i lekkością kojarzące się nazwy kolorów soczewek niewątpliwie zachęcą do wypróbowania nowego wizerunku:
- Ever Green – zielone soczewki kontaktowe jeszcze bardziej podkreślą niepowtarzalne piękno zielonych oczu, a dla niebiesko-szarych oczu nadadzą inspirującego zielonkawego odcieniu;
- Aqua – z morskimi soczewkami oczy nabiorą przezroczystego blasku kuszącego morza;
- Ocean Blue – niebieskie soczewki obdarzą oczy głębią oceanu i intensywnością koloru.
Teraz każdego dnia możesz wybrać kolor oczu w zależności od nastroju, pogody lub kombinacji odzieży.
Ogromny wybór dioptrii pozwoli podkreślić oczy nawet osobom z dużą krótkowzrocznością – soczewki osiągają wartość -10.00 dioptrii.
Dobra wiadomość dla tych, którzy używają soczewek kontaktowych jako dodatku kreowania wizerunku – z soczewkami o mocy 0.00 nawet osoby cieszące się doskonałym wzrokiem będą mogli eksperymentować z kolorem swoich oczu.
Podkreślające kolor oczu soczewki kontaktowe są przeznaczone do noszenia w trybie dziennym, dlatego należy zdjąć je przed snem, przepłukać specjalnym płynem do ich pielęgnacji i przechowywać w odpowiednim pojemniku napełnionym płynem.


Ja posiadam soczewki w odcieniu Aqua i jak dla mnie jest to idealny kolorek, wyrazisty i żywy.
Cena jednej soczewki to 25zł, ale są teraz w promocji i kupimy jedną za 18,75zł więc myślę, że nie jest to jakaś wygórowana cena. Soczewki można nosić jeden miesiąc. 



Każda osoba kupująca otrzymuje pojemniczek i pęsetę do soczewek gratis. 



Od producenta:
EyeSmile Biocare All In One – jedyny środek do pielęgnacji soczewek kontaktowych z rumiankiem i świetlikiem lekarskim. Te rośliny mają korzystny wpływ na oczy, zmniejszają reakcje alergiczne, podrażnienia oczu. W skład płynu EyeSmile Biocare All In One wchodzi ekstrakt ziołowy mający działanie antyseptyczne, zmniejszający zaczerwienienie, swędzenie oczu, uczucie „piasku", ciała obcego w oku, które wywołują takie czynniki jak: kurz, wiatr, promienie słoneczne, słabo wentylowane pomieszczenia, rośliny kwitnące. Stosując środek do pielęgnacji soczewek EyeSmile Biocare All In Onekomfort, noszenie soczewek staje się przyjemne od rana do późnego wieczora.Świetlik lekarski przypomina drobne oczka. Od dawna było wiadomo, że świetlik potrafi wyeliminować dolegliwości oczu. Roślina ta jest korzystna przy leczeniu zmęczonych, zaczerwienionych, wrażliwych na światło i łzawiących oczu. Świetlik od dawna jest znany w homeopatii. W leczeniu chorób alergicznych oczu są stosowanie kropli zawierające świetlik. Preparaty ze świetlika redukują przekrwienia oczu, obrzęki pod oczami, ryzyko infekcji, alergii, działa również na zapalenie zatok i przewodów nosowych. Działa ściągająco i przeciwzapalnie. Świetlik – zioło używane w celu poprawy stanu zdrowia oczu.Rumianek był od dawna znany jako roślina pomagająca do zmniejszania wewnętrznych i zewnętrznych dolegliwości. Posiada właściwości kojące, przeciwzapalne, jak również antyoksydacyjne. Zabija bakterie. Napar z rumianku stosowany jest do dezynfekowania, przy ostrym i przewlekłym bólu żołądka, do okładów na oczy. Okłady z rumianku są stosowane do dezynfekowania i zmniejszenia stanu zapalnego. Ma pozytywny wpływ na organizm ze względu na pożyteczny kompleks składników. Posiada również właściwości antyalergiczne, przeciwbakteryjne, wspomagające regenerację, dlatego często jest wykorzystywany w kosmetyce.EyeSmile Biocare All In One nadaje się do czyszczenia wszystkich miękkich soczewek kontaktowych, usuwania osadów białkowych, dezynfekowania, płukania i przechowywania.

Oczy bez soczewek



Oczy po nałożeniu soczewek





Jak dla mnie efekt jest rewelacyjny! Najchętniej to w ogóle nie ściągałabym tych soczewek. Są to moje pierwsze soczewki i strach przed założeniem ich był dosyć spory, obawiałam się, że jak je założę to już ich nie zdejmę - nic bardziej mylnego. Zdejmowanie ich jest dużo łatwiejsze niż zakładanie, przy czym zakładanie też trudne nie jest. Praktycznie w ogóle nic nie czuć, że ma się coś w oku, a tego również się obawiałam... że oczy będą mi łzawić, boleć i, że ciągle będę miała wrażenie obecności czegoś w oku. Efekt bardzo mi się podoba, gałka oczna wygląda na większą, a kolor jest śliczny i wyrazisty. Zachęcam Was do przejrzenia oferty sklepu DomSoczewki.pl w celu rozejrzenia się za swoim idealnym kolorem oczu, które chciałybyście posiadać :) 

29 komentarzy :

  1. EFEKT U CIEBIE BARDZO MI SIĘ PODOBA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt po tych soczewkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super :) myślałam kiedyś nad takimi soczewkami, ale mam taki dziwny kolor oczu, że nie wiem jaki miałabym wybrać kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż myślał nad soczewkami na ślub, ale mówi że za bardzo się boi wyjmowania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również strasznie się bałam, a tu taki banał :D Wyciąganie zajmuje mi dosłownie kilka sekund, z wkładaniem już troszkę dużej się męczę.

      Usuń
  5. bardzo fajny kolor, nadaje intensywnosci chociaz Twoj naturalny kolor oczu też jest godny pozazdroszczenia :)/K

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale podbicie koloru, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, też myślałam o takich soczewkach :) Tylko szkoda, że trochę wystają poza tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi to nie przeszkadza, dzięki temu tęczówka wygląda na większą :)

      Usuń
  8. Mam wadę wzroku i prawie codziennie noszę soczewki więc jestem przyzwyczajona do wkładania ich i wyjmowania ale raczej nie sięgnęłabym po soczewki bez konsultacji z optometrystą ;)
    Niemniej efekt jest bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt bardzo fajny, ale nie wiem czy bym sama skorzystała :D
    jestem za okularami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne ! :) mam niebieskie, od zawsze marza mi sie piwne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. twoje oczy sa piekne rowniez bez soczewek! cudny niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny !!! ;) Ja mam zmieniające kolor , ale nie spisują się za dobrze oczy wyglądają u mnie bardzo sztucznie;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Również miałam i testowałam niebieskie, z tym że ja mam naturalnie zielone, tak więc efekt był u mnie trochę inny :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. A po co poprawiać kolor oczu? Każdy z nas ma swój własny kolor i dla każdego powinien być on wyjątkowy i naturalny. Ja akceptuję tylko i wyłącznie soczewki korekcyjne, bo sama takie noszę. Nowością dla mnie są takie https://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe-24-h/6870-ultra-hd-overnight.html soczewki, w których nawet można spać! Idealne soczewki dla osób aktywnie spędzających czas.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)