25 mar 2015

PAESE poltransparentny puder matujacy.

Kilka postów wcześniej przedstawiłam Wam recenzję na temat sypkiego pudru ryżowego od PAESE, którego działaniem jestem zachwycona. Dzisiaj znowu przychodzę z cudasem firmy PAESE, mowa o prasowanym półtransparentnym matującym pudrze.

http://www.paese.pl/

Puder jest dostępny m.in w drogerii internetowej GRACJA:



PÓŁTRANSPARENTNY PUDER MATUJĄCY PAESE




Jego cena to ok. 21-25zł. 
W drogerii GRACJA jego cena to 21,33zł.

Od producenta: 
Do cery tłustej i mieszanej. Idealny do wykończenia makijażu i jego poprawek w ciągu dnia. Wyrównuje koloryt i zapewnia efekt jednolitej cery. Dzięki mikronizacji składników pudrowych jest bardzo lekki, praktycznie nie wyczuwalny na skórze. Pozostawia naturalnie matowe wykończenie. Nie zawiera parabenów i alergenów.


Opakowanie/odcień:




Puder jak widać jest w okrągłym otwieranym pudełeczku, które jest bardzo praktycznie, bardzo łatwo się otwiera. W pudełeczku znajduje się dodatkowo lusterko (co jest ogromną zaletą bo nie trzeba dodatkowo w torebce nosić jeszcze lusterka) i gąbeczkę.
Posiadam odcień 1A ciepły beż i jest on idealnie dopasowany do koloru mojej skóry, jest taki jaśniutki i naturalny. Puder występuje w 4 odcieniach: 
- 1A ciepły beż
- 5A naturalny
- 3A złoty beż
- 6A opalony


 Podsumowując:
Mam cerę przetłuszczającą się w strefie T i ten puder radzi sobie z nią idealnie tak samo jak i puder ryżowy. Bardzo fajnie sprawdza się w wykończeniu makijażu, naturalnie matuje twarz i efekt utrzymuje się około 8h, jak dla mnie bomba :) Bardzo się cieszę, że moja skóra tak idealnie współgra z pudrami od PAESE.

39 komentarzy :

  1. Też mam problem ze strefą T :) Podoba mi się, że ma długi czas działania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor i widać, że działanie też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten sam problem z cerą i pewnie u mnie również by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że u Ciebie też by się sprawdził idealnie :)

      Usuń
  4. I mi się lekko przetłuszcza cera, ale tylko na nosie ;) I u mnie by pewnie dał radę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sie boje takich produktow bo mam sucha cere :(

    OdpowiedzUsuń
  6. mam suchą cerę, nie mam problemów ze strefą T, tylko czasem :) potrzebuje dość lekkich pudrów aby zakryć co trzeba, ciężko mi dobierać pudry i podkłady ze względu na bardzo jasną karnację, jednak już transparentny przy dobrym podkladzie mógłby być warty wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobny problem jak Ty, również mam bardzo jasną karnację i ciężko z podkładami i pudrami. Dla bledziuchów dobre są właśnie pudry ryżowe, tylko te zwykłe, białe :)

      Usuń
  7. bardzo fajny, muszę się nim zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kończy mi sie właśnie puder transparentny ryżowy :) Może skuszę się teraz na ten? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Bardzo fajny i cena też całkiem przyzwoita :)

      Usuń
  9. Ciekawe czy u mnie by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że i u Ciebie puder :) Jestem ciekawa tego czy byłabym zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy ja sie ostatnio strasznie świecę:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zachęciła recenzja by wypróbować produkt na sobie :)

    Obserwuje i zapraszam w wolnej chwili :
    http://todoarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię produkty z tej firmy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam puder ryżowy i jestem z niego zadowolona. Może kiedyś wypróbuję i ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo rzetelna i ciekawa recenzja ;) To super, że puder się u Ciebie sprawdził ;)
    Cena też nie jest jakaś odstraszająca, więc myślę, że warto byłoby zaopatrzyć się w ten kosmetyk ;) Tym bardziej, że efekt utrzymuje się na twarzy tak długo ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję Twojego bloga! ;)
      Byłoby mi bardzo miło, jeśli zaobserwowałabyś mojego bloga ;)

      Usuń
  16. Mam taką cerę jak Ty i chyba będę musiała wypróbować ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ta firme! !! mam z niej cienie i lakiery do paznokci :)
    ja rowniez obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy kosmetyk:)
    Pozdrawiam i obserwuję
    kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam jeszcze nic z paese ale ich legendarne pudry chciałabym wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam okazji go używać :) mam suchą skórę i na codzień stosuję jedynie podkład, od święta mam puder wykończeniowy Lily Lolo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pudru nie miałam, ale kusi mnie sypki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny!
    Kolor jasny, działanie dobre - czego chcieć więcej!

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjnie długi czas działania, skutecznie zachęca do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Póki co mam pudry, ale fajnie, że ten się sprawdził, jakoś specjalnie drogi też nie jest, więc mnie pokusiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie używam podkładu do cery tłustej z Pase i rewelacja jak dla mnie ! ;-) Niebawem dodam recenzję na bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  26. It’s such a great post! Awesome! I like your style of writing and your photos!
    I know how much time it requires to keep updating your blog, but don’t stop doing it!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. A jakie daje wykończenie? Takiego tępego matu, czy takie bardziej naturalne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny puder, jak wykoińczę zapasy to chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używam żadnych pudrów, ale gdy zacznę będę wiedziała gdzie zajrzeć, żeby się przekonać czy warto! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam tego pudru, ale wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)