20 paź 2014

Recenzja żelu pod prysznic firmy Bentley Organic.

Chciałam podzielić się z Wami moją opinią na temat otrzymanej próbki żelu pod prysznic od hurtowni eco&more. Wspominałam o tych próbkach we wcześniejszym poście. Żel pod prysznic był akurat produktem firmy Bentley Organic

 
O firmie:

Firma Bentley Organic powstała w 2006 roku, wchodząc na rynek z  mydłem organicznym. Dzięki odnoszonym sukcesom firma szybko rozszerzyła gamę produktów. Obecnie oferta produktów obejmuje kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów, kosmetyki do pielęgnacji niemowląt oraz unikatową linię ekologicznych środków czystości.Misją firmy  jest produkcja artykułów przyjaznych Ziemi, a jednocześnie przystępnych cenowo dla szerszego grona odbiorców, ceniących ekologiczny styl życia. Filozofia firmy opiera się na dwóch założeniach.   Po pierwsze wszystkie produkty są certyfikowane przez Soil Association, gwarantuje to że produkcja oparta jest na bazie organicznych składników. Po drugie jako producent i dostawca firma Bentley Organic  jest w stanie zaoferować wysokiej jakości produkty za rozsądną cenę. Większość składników wykorzystywanych do produkcji kosmetyków  pochodzi  z kontrolowanych upraw organicznych. Obecnie marka Bentley Organic  jest  jedną z największych firm specjalizujących się w produkcji kosmetyków ekologicznych.  Firma wierna jest  tradycjom, odpowiedzialna za pracowników, od początku działalności   miejscem produkcji kosmetyków jest   Leeds w Anglii.


Co wspomina nam producent na temat żelu?



Łagodzący i nawilżający żel pod prysznic z lawendą, aloesem i jojobą
Troszkę egoizmu nie zaszkodzi. Z naszym łagodzącym i nawilżającym żelem poczujesz odprężenie dzięki zapachom lawendy i zbawiennym właściwościom aloesu i jojoby.
Jego składniki w 80% to produkty organiczne.

Składniki produktu: 

woda, oleinian potasu, sole potasowe olejku kokosowego, gliceryna, laurylobetaina, chlorek sodu, alkohol benzylowy, kwas z ziaren palmy, glukozyd decylu, olejek z kwiatu Lawendy, naturalne substancje zapachowe Linalool, olej z nasion jojoba, ekstrakt z liści aloesu, sole potasowe oleju palmowego (z nasion),cytrynian potasu, kwas cytrynowy, benzoesan sodu .

Moja własna opinia na temat żelu:

Przyznam szczerze, że nie oczekiwałam od niego zbyt wiele.. tylko żeby ładnie pachniał :)
Ku mojemu zdziwieniu jest to pierwszy żel, który faktycznie nawilżył moją skórę podczas kąpieli.  Co prawda nie wystarczyła ta próbka, abym cała się nim wysmarowała, ale ta część skóry, którą nim umyłam była faktycznie nawilżona. Nie wierzyłam nigdy w cuda z żelami pod prysznic, a tu niespodzianka. Żel ma naturalny, delikatny zapach, wg. mnie przyjemny. Polecam! :)

MOJA OCENA
5/5

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)