14 paź 2014

Recenzja podkładu Rimmel Stay Matte

Witam Was! :) 
Postanowiłam napisać dzisiaj recenzję na temat podkładu Stay Matte marki Rimmel. Używam go od jakiś 4 miesięcy. Próbowałam kilku podkładów, ale jakoś żaden za specjalnie mi nie przypadł do gustu. Podczas szukania podkładu kierowałam się głównie jego kryciem oraz gamą odcieni. I udało się. Wpadł w moje łapki właśnie ten podkład i jestem z niego zadowolona. Pojawiają się czasem na mojej twarzy niedoskonałości, a ten podkład idealnie radzi sobie z ich zakryciem, dodatkowym plusem jest to, że jest dostępny w gamie 7 odcieni, dzięki czemu myślę, że każdy może dopasować odcień podkładu do swojej cery. Co do matowienia cery przez ten podkład to niestety niezbyt się sprawdza, przynajmniej w moim przypadku, gdyż posiadam cerę tłustą. Jego konsystencja jest taka musowo-kremowa, bardzo dobrze rozprowadza się na skórze.
Z jego ceną bywa różnie, zależy od drogerii. W Rossmanie jego cena to bodajże 22/23zł, chociaż z tego co mi wiadomo to teraz jest w promocji do 19.10.2014r i kosztuje 16,99zł (oczywiście do wyczerpania zapasów). Ja akurat kupuję go w drogerii Koliber w cenie 16zł.

MOJA OCENA TO 4/5




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)