12 paź 2014

Próbka perfum YODEYMA

W piątek znalazłam  w mojej skrzynce awizo i od razu poleciałam na pocztę :)
Około półtora tygodnia temu zamawiałam próbkę perfum firmy YODEYMA i jak się okazało to właśnie od nich otrzymałam przesyłkę. Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się, że otrzymam ją w tak szybkim czasie. Otrzymaną próbką perfum jestem baaardzo zachwycona, zapach cudowny i perfumy są bardzo trwałe. Ja akurat wybrałam zapach Seduccion (kompozycja kwiatowo-kwiatowa, fioletowa róża, delikatna) bo słyszałam o nim pozytywne opinie i faktycznie mogę i Wam polecić ten zapach. Zastanawiam się teraz nad zamówieniem tego zapachu perfum bo są akurat w promocji w cenie 81,28zł za 100ml i nie ponosimy kosztów wysyłki. Myślę, że nie jest to bardzo wygórowana cena jak na trwałość tych perfum, bo naprawdę długo utrzymują się na ciele. 



TUTAJ MOŻECIE WYBRAĆ SWÓJ ZAPACH I ZAMÓWIĆ PRÓBKĘ PERFUM:




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)