21 sty 2015

Kolejne testowanie przez mojego psiaka - Fitmin.

Firma Fitmin bardzo rozpieszcza mojego pieska, to już trzecia przesyłka ze smakołykami dla Kapryska :)  Za co firmie bardzo dziękujemy.


http://www.fitmin.pl



Co znajdowało się w przesyłce?
1. Kalendarz na rok 2015, który widnieje już na ścianie :)
2. Katalog z produktami firmy Fitmin
3. Mokra karma dla psa Fitmin For Life MENU meat mix
4. Przysmaki dla psa Fitmin For Life Well done Chicken + Cod stick



Rodzina produktów "Fitmin For Life"
Fitmin For Life to starannie dobrane produkty jakości premium, które w swoim składzie zawierają świeże mięso. Odpowiadają na nowe potrzeby klientów dzięki czemu zyskują coraz większe grono zadowolonych użytkowników.
Prosty wybór, łatwość karmienia, przyjazne zarówno dla psów oraz ich właścicieli to główne zalety tej marki.  W rodzinie Fitmin For Life znajdują się kompletne  suche i mokre karmy oraz szeroka oferta przysmaków funkcjonalnych, a także dodatki żywieniowe.

---------------------------------------------------------------------
"Fitmin For Life MENU meat mix"


Fitmin For Life Menu to pełnoporcjowa mokra karma, zawierająca aż 97% mięsa wołowego, drobiowego i wieprzowego oraz mieszankę warzyw (marchew, groszek, strąki fasoli), przeznaczona dla dorosłych psów wszystkich ras. Jest idealna, aby urozmaicić psie menu zarówno w domu, jak i w podróży.

Zalety:
- 97% mięsa - mieszanka mięsa wołowego, drobiowego i wieprzowego zachwyci każdego psa - zawiera warzywa - mieszankę marchwi, groszku i strączków fasoli - produkt w 100% naturalny - nie zawiera soi ani innych produktów genetycznie modyfikowanych - bez dodatków barwników, konserwantów, aromatów 

Skład:
mięso (97%), warzywa (1%)

---------------------------------------------------------------------

"Fitmin For Life Well done Chicken + Cod stick:

 Soczyste paski z dorsza otoczone mięsem z kurczaka i siemieniem lnianym

Zalety:
 - poprawiają funkcjonowanie układu nerwowego
- idealne dla aktywnych psów

Skład:
 mięso i produkty uboczne pochodzenia zwierzęcego, ryby i produkty pochodne z ryb, substancje mineralne, cukry. 



A tak mój piesek wyczekiwał na dobroci :)












25 komentarzy :

  1. Ale fajny pies :) Ja niestety nie mam ani psa ani kota :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piesio śliczny - aj kilka miesiecy temy straciłam dwa moje pupile :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przykro mi :( Ja nie wyobrażam sobie życia bez mojej miłości, która jest na zdjęciach powyżej.

      Usuń
  3. Jaki słodziak. Jak grzecznie wyczekuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się patrzy :) A to mu się prezent trafił

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodziak! :) na pewno mu smakowało. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój piesek pewnie też by polubił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodki psiak :)
    Zawsze marzył mi się dalmatyńczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki cudny zwierzak i jego mina xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz ślicznego pieska ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój psiak zazdrości Twojemu takiej fuchy :) Chociaż pewnie byłby marnym testerem, bo jemu wszystko smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiego ty masz psiaka fajnego - normalnie jak z bajki :]

    OdpowiedzUsuń
  12. oj jak dobrze takiemu psiakowi :)
    uwielbiam te psy! mialam kiedys tez psiaka tej cudownej rasy ale niestety potracil go samochod... ;(


    zapraszam
    http://whynot07.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi, maybe want follow each other? If yes, just follow me and i follow you back (GFC, Bloglovin, Facebook, Twitter or G+)
    xoxo
    http://smellofpeony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piesek będzie przeszczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki śliczny piesek :)
    Oczywiście obserwuję ;)

    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) http://czekolada-i-truskawki.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo proszę piesek pewnie ucieszony haha :D

    OdpowiedzUsuń
  18. cudny piesek ;) chyba mu smakowało.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)