6 lis 2014

Otrzymane przesyłeczki :)

Znalazłam ostatnio w mojej skrzynce dwie przesyłki. Jedna z próbkami od firmy Yves Rocher,
w której znalazły się próbki kremów, podkładów oraz próbki "chusteczek" zapachowych (zapachy perfum). Chusteczki już pootwierałam i zapachy cudowne, zwłaszcza zapach wody perfumowanej Quelques Notes d'Amour. 
 
Aby zobrazować emocje zakochanej kobiety marka Yves Rocher stworzyła wyjątkowy zapach. Woda perfumowana Quelques Notes d'Amour to wynik spotkania róży damasceńskiej z drzewem gwajakowym. Całość dopełnia zmysłowa żywica benzoesanowa. Twórczyni zapachu, Domitille Bertier, określa zapach jako wyjątkowo zmysłowy i romantyczny. Chcąc odzwierciedlić stan zakochania stworzyła kompozycję ciepłą, lekko dymną, przywołującą na myśl emocje związane z pierwszymi miłosnymi spotkaniami

Kremiki i podkłady dopiero będę testować :) 





 
Kolejna przesyłka to próbki od firmy ColonC.

Składniki preparatu:

  • regulują pracę jelit (Psyllium seed husk)
  • regulują rytm wypróżnień (Psyllium seed husk)
  • pomagają kontrolować wagę (inulina z cykorii)

COLON C zawiera psyllium seed husk (Plantago ovata), które zwiększając swoją objętość, pobudza ściany jelit do pracy i przyspiesza przesuwanie wypełniającej je masy. W preparacie zastosowano bakterie z rodzaju Lactobacillus i Bifidobacterium najnowszej generacji. Dzięki podwójnemu powlekaniu są one w stanie przetrwać długie przechowywanie i dotrzeć żywe do jelit. Natomiast zawarte w Colon C fruktooligosacharydy pochodzące z cykorii stymulują prawidłową przemianę materii, dzięki czemu sprzyjają odchudzaniu się.

Substancje o działaniu odżywczym i/lub fizjologicznym:
Psyllium seed husk (Plantago ovata), fruktooligosacharydy, Lactobacillus acidophilus, Bifidobacterium lactis.


PRÓBKA DO ZAMÓWIENIA 



4 komentarze :

  1. Sporo próbek :) gratuluję i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z Yves Rocher miałam krem hydra. Na początku był super później zaczął mnie zapychać

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych próbek :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten produkt na zdrowe jelita, bo ostatnio mam małe problemy ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)