2 lis 2014

Ochronna pomadka do ust Quiz.

Chciałam podzielić się z Wami opinią na temat ochronnej pomadki do ust firmy Quiz, którą stosuję do pielęgnacji swoich ust. 




Co obiecuje nam producent?
Wyjątkowa formuła pomadki ochronnej przeznaczona szczególnie do popękanych ust. Wyciąg z krwawnika i borówki działa jak balsam na uszkodzony naskórek sprawiając, że wargi odzyskują właściwą kondycję i wygląd. Przeznaczona do codziennej pielęgnacji ust.

Skład:


Moja własna opinia: 
Moje usta ostatnio były bardzo spękane i zaczęłam używać tą pomadkę. Faktycznie tak jak obiecuje nam producent poprawia ona wygląd ust, już nie mam ich takich popękanych i wysuszonych. Ma przyjemny delikatny zapach borówki. Jej cena jest również bardzo przyzwoita ok. 4zł. 


MOJA OCENA
5/5




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)