14 sty 2018

Le Petit Marseillais, odrobina słodyczy dla naszej skóry.

Od jakiegoś czasu szukałam swojego ideału, który świetnie by się spisał w pielęgnacji mojej skóry. Przetestowałam różne balsamy, masła, ale większość z nich miała jednak jakiś minus... a to zostawiały lepką, tłustą warstwę na skórze, a to zapach jednak nie był taki jaki bym chciała, co chwilę jakieś "ale". W moje ręce wpadło jakiś czas temu na promocji w Rossmannie nawilżające mleczko do ciała La Petit Marseillais i to właśnie o nim Wam dzisiaj opowiem.


Mleczko Le Petit Marseillais występuje w trzech rodzajach: nawilżające do skóry suchej, bardzo suchej oraz regenerujące do skóry zniszczonej i przesuszonej. Ja akurat wybrałam to do skóry bardzo suchej. 



OD PRODUCENTA:
By spełnić potrzeby bardzo suchej skóry i zapewnić Ci przyjemność podczas jej pielęgnacji, Le Petit Marseillais stworzył idealną kompozycję - połączył trzy wyjątkowe składniki pochodzenia naturalnego w jednym Mleczku nawilżającym ODŻYWIANIE do bardzo suchej skóry.

Masło Shea jest głównym składnikiem naszych formuł pielęgnujących i pozyskujemy je tradycyjnymi metodami wprost z natury - z migdałów drzewa Shea.
Słodkie Migdały, z których czerpiemy słodki olejek roślinny, zbieramy u schyłku lata, gdy osiągają pełnię swych wartości. Z orzechów arganowych pozyskujemy wysoko ceniony za unikatowe właściwości kosmetyczne Olejek Arganowy o barwie miodu.

Dzięki aksamitnej i lekkiej konsystencji mleczko o pobudzającym zmysły zapachu błyskawicznie się wchłania i zapewnia Twojej skórze komfort na cały dzień. Twoja skóra jest piękna, odżywiona i wspaniale nawilżona.

CENA:
21,99zł (Rossmann), ja kupiłam go w promocji za ok. 15-18zł




MOJA OPINIA:
Pierwsze co mnie urzekło w tym produkcie to zapach... delikatny, słodki, bardzo przyjemny zapach masła shea, migdałów i olejku arganowego to jest zdecydowanie to co UWIELBIAM! Utrzymuje się on na skórze nawet kilka godzin. Mleczko posiada pompkę, która jest świetnym, higienicznym rozwiązanie, co bardzo lubię. Działanie mleczka również mnie zadowala. Bardzo dobrze nawilża suchą skórę i daje jej niesamowite ukojenie, skóra jest idealnie nawilżona i odżywiona. Mleczko posiada bardzo lekką konsystencję i całkowicie wchłania się w skórę i nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy. Cena kosmetyku może wydawać się nieco wysoka, ale naprawdę jest wart swojej ceny, dodatkowo buteleczka jest pojemna bo aż 400ml i mleczko jest wydajne, poza tym zawsze możemy polować na promocję, prawda? 

7 komentarzy :

  1. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to mleczko i również byłam z niego zadowolona, jednak moim ulubieńcem z tej firmy jest mleczko figowe , zapach powala na kolana :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale opakowanie bardzo fajne.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super produkt <3 Może wzajemna obserwacja? My Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam LPM, to świetna firma jest. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojej strony!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)