14 sie 2016

Matrix Total Results Hello Blondie.

Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją szamponu Matrix Total Resulst Hello Blondie, którego używałam podczas, gdy miałam na swoich włosach ombre. 





OD PRODUCENTA:
Szampon rozświetlający Matrix Total Results Blonde Care Shampoo powstał z myślą o codziennej pielęgnacji włosów naturalnych, farbowanych i rozjaśnianych. Ten delikatnie oczyszczający szampon do włosów swoje działanie opiera na zawartości wyciągu z rumianku oraz penhenolu. Rumianek rozświetli i uwydatni jasne refleksy na Twoich blond włosach natomiast panhenol dogłębnie odżywi i intensywnie nawilży Twoje włosy. W efekcie włosy pozostaną miękkie, błyszczące i mniej podatne na plątanie.

CENA: 18,50zł do kupienia TUTAJ



MOJA OPINIA:
Szamponu używałam głównie tylko na rozjaśnione końcówki włosów, ale zdarzało mi się użyć go nawet na całe włosy (mimo, że nie jestem blondynką). Szampon ma bardzo przyjemny, delikatny zapach, który utrzymuje się na włosach. Świetnie się pieni, co bardzo lubię w szamponach. Dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy. Już po pierwszym użyciu szamponu włosy stają się mięciutkie i łatwiejsze w rozczesywaniu, natomiast po około tygodniu zauważyłam, że szampon faktycznie odżywia i nawilża włosy. Szczerze mogę go polecić osobą o naturalnych blond włosach jak i o farbowanych. 

Jeśli szukacie profesjonalnych kosmetyków do włosów w przyjemnej cenie to zachęcam Was do przejrzenia oferty sklepu e-fryzjernia. Sklep posiada ciekawą ofertę profesjonalnych kosmetyków do włosów, znanych i dobrych firm. 

6 komentarzy :

  1. Produkt nie dla mnie, sklep nie jest mi znany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś będę musiała przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tych szamponach dużo dobrego :) Muszę kiedyś spróbować,ale na ciemne włosy :)
    Zapraszam do siebie http://recenzje-produktow-oczami-kobiety.blogspot.com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tym szamponie ;) Super, że się u Ciebie sprawdził ;) Muszę go sobie koniecznie kupić, mam naturalne włosy w kolorze ciemnego blondu i chciałaby, żeby włosy miały jaśniejsze refleksy ;) pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mnie, z chęcią wypróbowałabym ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)