16 cze 2015

Pielegnacja paznokci i skorek z Nailtiques.

Około miesiąca temu zaczęłam swoją przygodę z produktami do paznokci firmy Nailtiques. Opowiadałam Wam już o lakierze z odżywką tej firmy TUTAJ, którym bardzo się polubiłam. Dzisiaj przedstawię Wam moją opinię na temat odżywki do paznokci i żelu do skórek i paznokci. 


 



ŻEL DO SKÓREK I PAZNOKCI


Od producenta:
Wzbogacona w glicerynę i aloes formuła wnika głęboko w skórę. Żel działa natychmiast, zmiękcza skórki, przyspiesza ich gojenie, łagodzi pęknięcia i przywraca gładkość i miękkość zrogowaciałej skórze.

Stosuj regularnie do suchej skóry i skórek. Gorąco polecane dla osób obgryzających paznokcie oraz z tendencja do przerostu skórek. Doskonały do skórek u mężczyzn. Jest to również idealny zabieg dla suchej skóry kolan, pięt i łokci.

Dla wyjątkowo suchych lub zniszczonych skórek i/lub skóry popękanej, rogowatej, stosować kilka razy dziennie. Najlepsze rezultaty uzyskasz stosując przed snem, żel przez noc dobrze się wchłonie. Dla wzmocnienia efektu aplikuj żel na dłonie (lub pięty) i nałóż bawełniane rękawiczki (lub skarpety).
Regularne stosowanie sprawi, że Twoja skóra/skórki paznokcie będą odpowiednio nawilżone i zyskają zdrowszy wygląd.

Skład:
Water/Eau/Aqua, Glycerin, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Decyl Oleate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Dimethicone, Silica, Allantoin, Sodium, Laureth Sulfate. Diazolidinyl Urea.

Cena: 69zł/28g



Żel posiada szklany słoiczek z zakrętką. Ma przyjemną żelową konsystencję, szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy na skórkach czy też na paznokciach. Zapach ma delikatny, ale dosyć specyficzny, ciężko go określić. Od zawsze męczę się z problemem suchych i zadartych skórek, jest to naprawdę bardzo męczące, pewnie same to rozumiecie jeśli posiadacie ten sam problem. Z momentem zaczęcia pielęgnacji skórek tym żelem mój problem zniknął. Suche i zadarte skórki zniknęły, skóra wokół paznokci stała się gładka i miękka, rewelacja. Co prawda żel wcierałam w skórki po 4 razy dziennie, ale warto było dla efektów. 


ODŻYWKA DO PAZNOKCI FORMUŁA 2


Od producenta:
Kuracja dla miękkich, słabych, łuszczących się lub cienkich paznokci.

Formuła 2 składa się z unikalnej mieszanki białka i odżywki do wzmocnienia paznokci. Białko natychmiast działa regenerująco na słabą lub rozwarstwiającą się płytkę, powoduje, że paznokcie stają się długie, mocne i mają zdrowy wygląd.

We wstępnej fazie kuracji nie używaj lakieru kolorowego. Odżywkę nakładaj codziennie, warstwa na warstwę, aż do momentu, kiedy Twoje paznokcie nie staną się silniejsze. Potem możesz stosować odżywkę co drugi dzień. Raz w tygodniu usuń odżywkę przy pomocy zmywacza do paznokci i powtarzaj kurację, aż Twoje paznokcie nie odzyskają zdrowego wyglądu i wyraźnie wzmocnią się.

Odżywkę stosuj osobno we wstępnej fazie, później możesz użyć jej również jako ochronny podkład pod Twój ulubiony kolorowy lakier do paznokci.

Dostępne są 3 rodzaje odżywek:
Formuła 1 - Pielęgnacja zdrowych paznokci - Odżywka Uniwersalna
Formuła 2 - Kuracja dla miękkich, słabych, łuszczących się lub cienkich paznokci.
Formuła 3 - Kuracja pielęgnacyjna przeznaczona do naturalnie twardych, kruchych i suchych paznokci.

Cena: 25zł/4ml


Odżywka występuje w pojemności 4ml, 7ml, 15ml. Moja kuracja paznokci z tą odżywką trwała około 2 tygodni bo na tyle mi ona wystarczyła (4ml) przy codziennej aplikacji na paznokcie. Stosowałam ją zgodnie z zaleceniami producenta, czyli malowałam codziennie jedną warstwę przez tydzień i po tygodniu całość zmywałam i na nowo. Jest to zdecydowanie jedna z moich ulubionych odżywek, wcześniej stosowałam inne i działały tylko jak je aplikowałam na paznokcie, wystarczy, że zaprzestałam ich używania na kilka dni i po paznokciach. Tej odżywki nie używam już 2 tygodnie, a paznokcie są nadal bardzo twarde, w ogóle się nie rozdwajają. Przydałoby mi się sięgnąć po jeszcze jedną taką buteleczkę odżywki, aby stosować ją jako bazę pod lakier. Polecam Wam ją jeśli borykacie się z problemem bardzo łamliwych i rozdwajających się paznokci, u mnie sprawdziła się idealnie więc mam nadzieje, że u Was byłoby tak samo :) A poniżej przedstawiam Wam efekty kuracji z dwoma tymi kosmetykami.



Pazurki rosną zdrowiutkie i niech rosną daaaaaaaalej!!! :)

21 komentarzy :

  1. Ciekawe produkty, sama stosuję czasami różne odżywki na paznokcie bo są łamliwe

    OdpowiedzUsuń
  2. Achh jakie masz piękne paznokcie <3 kształt idealny! Moja droga, moim odwiecznym faworytem (jeżeli chodzi o skórki i same paznokcie jest olej rycynowy podgrzany z paroma kroplami cytryny )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne że produkty działają, widać że zdrowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka mnie zainteresowała,

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się mocno zaciekawiona odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę paznokci ;p ja takie długie mogę mieć tylko żelowe bo zaraz mi się łamią ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena wysoka, ale efekt zdrowych, ładnych paznokci chyba jest tego wart :)

    OdpowiedzUsuń
  8. do paznokci i skórek wystarcza mi olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mnie, ciągle zmieniam te odżywki, jakoś nie mogę trafić na taką idealną, żeby nie działała tylko wtedy jak ją aplikuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy produkt, raczej nie stosuje odżywek do paznokci, ale ten może wypróbuję :))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę te produkty, najważniejsze aby sprawdzały się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękny kształt paznokietków *__*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie stosowałyśmy podobnych preparatów na paznokcie.
    Masz piękne i zdrowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kompletnie nie znam tej firmy, ale żel do skórek chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam przyjemności poznać tej firmy , ale zachęciłaś mnie ... Masz bardzo ładne pazurki;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi się, że każdy preparat do skórek aplikowany i wcierany w skórki 4x dziennie poprawiłby ich wygląd ;) Ja obecnie używam kremu do skórek z Avon, mam też krem z Eveline, który bardzo lubię, bo fajnie nawilża moje skórki. Odżywka za to mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)