12 lut 2016

Zapach Natury.

Jakiś czas temu otrzymałam miłą paczuszkę od Pani Moniki z Zapach Natury i podzielę się dzisiaj z Wami jej zawartością i opinią na temat tych produktów. 



OD PRODUCENTA:
Krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry stóp, zwłaszcza suchej, szorstkiej i popękanej. Dzięki specjalnie dobranym składnikom aktywnym nawilża, zmiękcza i uelastycznia skórę, przeciwdziałając jej przesuszeniu. Regularnie stosowany zapewnia skórze stóp aksamitną miękkość i gładkość

DZIAŁANIE:
- intensywnie nawilża i zapobiega utracie wilgoci,
- niweluje szorstkość naskórka,
- łagodzi podrażnienia,
- działa odświeżająco, antybakteryjnie i przeciwgrzybicznie.

CENA: 6,80zł (w promocji) do kupienia TUTAJ.



MOJA OPINIA:
Kremik znajduje się w zwykłej, klasycznej, miękkiej tubie. Ma dosyć lekką i średniej gęstości konsystencję, a także bardzo ładny, delikatny zapaszek. Po dłuższym jego stosowaniu stopy stają się gładkie, delikatne i dobrze nawilżone. Oczywiście dla osiągnięcia jak najlepszego efektu nie obejdzie się bez tarki do stóp czy jakiegoś pumeksu, bez tego żaden kremik nie uczyni naszych stóp idealnymi. Przypadł mi ten kremik do gustu dzięki swojej skromnej, niewielkiej cenie, przyjemnemu zapachowi, a także dzięki temu, że spełnia swoje zadanie w nawilżeniu i odżywieniu naszych stópek. 


Na zdjęciu znajduje się perfumetka o pojemności 15ml, nie jest to pełnowartościowy produkt. Woda toaletowa występuje w wersji 50ml.

OD PRODUCENTA:
Zmysłowa, pełna uroku i słodyczy kompozycja o wyrazistych ciepłych nutach czarnej porzeczki, irysa i wanilii. 

CENA: 24,90zł/50ml do kupienia TUTAJ


MOJA OPINIA:
Woda toaletowa ma naprawdę niesamowity zapach, który utrzymuje się na skórze ok. 4-5h. Występuje również w wersjach zapachowych tj.: 
- poziomka, jaśmin, wanilia
- limonka, frezja, cedr
- cytrusy, orchidea, biała brzoza

Zapach, który ja posiadam jest słodki, subtelny, wyrazisty, ale nie gryzący. Bardzo jestem ciekawa każdej z kompozycji zapachowych, w której występuje ta woda bo wydają się bardzo ciekawe. 



OD PRODUCENTA:
Formuła żelu peelingującego oparta została na kompleksie kondycjonującym skórę oraz mikrogranulkach które usuwają zanieczyszczenia i  martwe komórki naskórka. Każdy z żeli posiada indywidualny ciekawy i zmysłowy zapach. Do wyboru:

– truskawka z wanilią
- biała czekolada z pomarańczą
- mleczko kokosowe
- palona kawa

CENA: 5,90zł/100ml do kupienia TUTAJ




MOJA OPINIA:
Żel posiada drobinki peelingujące, które świetnie usuwają martwy naskórek jak to na peelingi przystało. Pozostawia na skórze lekki, delikatny zapach kokosa. Bardzo się cieszę, że trafiła mi się akurat wersja mleczka kokosowego, ponieważ uwielbiam zapach kokosu, ale nie powiem bo inne warianty zapachowe również brzmią rewelacyjnie i najchętniej przygarnęłabym każdy z nich. Uwielbiam takie umilacze do kąpieli.

4 komentarze :

  1. Skusiłaś mnie na żel i perfumy.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woda toaletowa wydaje mi się że wpada w moje nuty :) uwielbiam słodkie zapachy, ale ta słodycz coś w sobie musi mieć :D

    Mam prośbę-mam nadzieje że nie zostaniesz obojętna(tak jak i ja nie umiem przejść obojętnie) . Pokażmy że blogerki nie są obojętne na cierpienie tych istot!
    http://rozmaitowo.blogspot.com/2016/02/skareszyw-2016r-zbiorka-na-uratowanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam inną wersję i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel peelingujący też miałam okazję wypróbować, ale o zapachu kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)