29 kwi 2015

Tarka do stóp

Zawsze jakoś przez okres zimowy mniej dbam o swoje stopy więc nadszedł czas, aby doprowadzić je do porządku. Na ratunek moim stopom przychodzi tarka do stóp od PureQueen.

http://purequeen.pl/






Od producenta:



Tarka jest drewniana, duża i świetnie trzyma się ją w ręce. Miałam wcześniej tarkę do stóp, którą kupiłam w Rossmanie, była ona mniejsza, plastikowa, dobrze ścierała, ale po chwili ręka mnie strasznie bolała bo źle się ją trzymało, tutaj nie ma takiego problemu. Tak jak producent nas informuje, tarka posiada dwie powierzchnie ścierające.


Ja posiadam akurat tarkę Gold Proffesional (cena: 34,99zł), ale są jeszcze wersje Diamond Exclusive (cena: 49,99zł) oraz Silver Effective (cena: 12,99zł) (po kliknięciu w nazwy przekieruje Was na stronę producenta, gdzie możecie przeczytać o każdej tarce)

Tarka spisuje się świetnie! Ja akurat wolę jej używać na sucho. Idealnie ściera zrogowaciały naskórek, stopy wyglądają wtedy na zadbane, są gładziutkie, delikatne! Dodatkowo kremik na nasze stópki i możemy się cieszyć pięknymi, zadbanymi stópkami :) 

A więc ja już swoje stopy doprowadziłam do porządku, a Wy?

Przypominam Wam także o świetnym odplamiaczu kieszonkowym firmy PureQueen, którego recenzję już Wam przedstawiałam KLIK, odplamiacz jest dostępny na stacjach Orlen oraz w sieci Super-Pharm.

13 komentarzy :

  1. Bardzo lubię tarki do stóp :) Lepiej ścierają aniżeli pumeks (przynajmniej te które miałam) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, ja mam ten rozsławiony pilnik z Sholla i jest rewelacyjny więc nie szukam nic innego póki co :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę znów odpalić rossmannowski pilnik;) Kto wie kiedy trzeba będzie wskoczyć w sandałki:D
    Tarki tego typu również bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się przymierzam, żeby kupić w końcu scholl velvet smooth

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja- chwała Bogu- mam stopy "po Mamie" i na prawdę nie wymagają wysiłku :) Ale tarkę mam...Nawet trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa ta tarka:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam również tarkę do stóp, ale używam sporadycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też wolę tarki :) mam ale inną firmę ;) ostatnio zaczęłam doprowadzać do siebie stopy po zimie ;) jestem na dobrej drodze :D bo też troszkę zaniedbało mi się przez zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda fajnie a ja akurat muszę się zaopatrzyć w nową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też ją mam i oczywiście wybrałam wersję na sucho, rewelacyjna :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tarka wygląda na bardzo porządną. Ja używam z sally hansen :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy Twój komentarz :) Odwiedzam każdego komentującego.

Jeśli obserwujesz to poinformuj mnie o tym, również zaobserwuję Twojego bloga :)